;
coinex

حافظه داخلی آیفون 7 از آی فون های قدیمی بیشتر است

حافظه داخلی آیفون 7 ، جانشین آیفون 6 اس به احتمال زیاد از آیفون های قدیمی بیشتر است.

حافظه داخلی آیفون 7 ، جانشین آیفون 6 اس به احتمال زیاد از آیفون های قدیمی بیشتر است.

به دنبال گزارشی در ماه ژانویه، که اشاره می کرد به احتمال زیاد حافظه داخلی آیفون 7 ، با فضای 256 گیگابایتی همراه خواهد بود، وب سایت ایتالیایی HDblog (به نقل از مک رومر) تصویر یک تراشه حافظه فلش 256 گیگابایتی جدید از SANDISK را به اشتراک گذاشت که ممکن است در نسل بعدی گوشی های هوشمند، مانند آی فون 7 تعبیه شود.

تراشه فلش 256 گیگابایتی سن دیسک را نشان می دهد که در بالای تراشه های 64 گیگابایتی قدیمی تر و بزرگتر قرار گرفته است.

تصویر بالا تراشه فلش 256 گیگابایتی سن دیسک را نشان می دهد که در بالای تراشه های 64 گیگابایتی قدیمی تر و بزرگتر قرار گرفته است.

با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره سازی تراشه کوچکتر، چهار برابر بیشتر از تراشه بزرگتر است، این تصویر قانون مور را به نمایش می گذارد، که بیان می کند تعداد ترانزیستورها در یک مدار و در نتیجه، به طور کلی قدرت پردازش یک کامپیوتر تقریبا هر دو سال، دو برابر شده است، باید شرکت هایی مانند شرکت سن دیسک، چیپ ستی ایجاد کنند که در مقایسه با مدل های قدیمی تر، قوی تر و همچنین کوچکتر باشد.

سایت مک رومر اشاره می کند که اپل تراشه های فلش سن دیسک را در مدل قبلی آی فون، مانند آیفون 6 و 6 پلاس استفاده کرده است. اما صرف نظر از اینکه کدام شرکت این تراشه ی حافظه را تولید کرده، اندازه ی این تراشه باید کوچک شود. با توجه به اینکه گزارش شده که اپل در تلاش است تا ضخامت آیفون را میلی متر کند، تنها راه برای باریک کردن ضخامت گوشی، استفاده از تراشه های کوچکتر، برای جبران استفاده از باتری بزرگ، است.

در واقع اگر اپل یک نسخه  از آیفون با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی، معرفی کند، باید امیدوار بود که این شرکت در نهایت، نسخه ی آیفون 16 گیگابایتی را از مدل های خود حذف کند. فضای 16 گیگابایتی، برای لذت بردن از آنچه آی فون ارائه می دهد، بسیار کم است، به ویژه در شرایطی که برنامه ها، موسیقی و تمام پیام های متنی فضای گوشی را پر می کند. بنابراین، در حالی که میزان فضای ذخیره سازی بیشتر، برای گوشی های موبایل عالی است، این مورد هم که  اپل تمام تنظیمات ذخیره سازی را تغییر دهد، جالب خواهد بود.

علاوه بر فضای حافظه داخلی آیفون 7 ، در حال انتظار شایعات از تغییرات بسیار دیگری، از جمله یک طراحی جدید، معماری جدید دوربین ها، و چند تغییر دیگر در آی فون 7 می گویند. حتی ممکن است جک هدفون حذف شود. دیروز یک تصویر از قاب پشتی آیفون 7 فاش شد که وچود دوربین دوگانه و حذف شدن خطوط آنت را در قاب پشتی نشان می داد. در ماه سپتامبر زمانی که در حال انتظاریم تا اپل آیفون 7 را معرفی کند، اطلاعات بیشتر و رسمی تری از این پرچمدار دریافت خواهیم کرد. در این میان، انتظار می رود اپل یکی دیگر از آیفون های جدید خود، به نام آیفون SE را بسیار زودتر، معرفی کند. اپل یک رویداد برنامه ریزی شده برای اول فروردین دارد که در آن انتظار دیدن یک آیفون 4 اینچی جدید و آی پد جدید را در میان دیگر محصولات، داریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر