;
coinex

برنامه تصویری کلید در حوزه ی کسب و کار های اینترنتی

برنامه تصویری کلید در حوزه ی کسب و کار های اینترنتی

با توجه به اینکه به تازگی موج کسب و کار های اینترنتی و استارت آپ ها به صورت چشمگیری به راه افتاده است و در بین جوانان و دانش آموختگان رشته های مختلف، به شدت دنبال می شود، کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی، بر آن شده است تا برنامه ی تصویری به نام کلید در خصوص آشنایی با صاحب نظران این حوزه و استفاده از تجربیات آنها راه اندازی کند.
قسمت صفر از برنامه کلید، ویژه برنامه ی نوروز ٩۵ هم زمان با آغاز سال نو به صورت اینترنتی از سایت آپارات پخش خواهد شد.
کلید، در قسمت صفر،  میزبان بزرگان کسب و کارهای اینترنتی و کارآفرینان با تجربه ای مثل خانم نازنین دانشور مدیر سایت تخفیفان، خانم آیت حسینی تحلیلگر کسب و کارهای فناورانه، آقای حمید سپیدنام (مستر تیستر) آقای حمیدرضا احمدی مدیر سایت ایوند و یکی از بنیانگذاران همفکر، آقای هادی فرنود یکی از بنیانگذاران همفکر و سایت کاموا، آقای سهیل ترکان مدیر لاوان، آقای حسین طاهری مدیر آژانس ١٢٨، آقای احمد عطارزاده مدیر شتابدهنده ی آی چیتا و آقای محمد صادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی، است. این بزرگان از تجربیات، فراز و نشیب های کار، و برنامه ی آینده خود می گویند.
هدایت برنامه و بحث ها با آرش سروری، است. مهمانان برنامه ضمن معرفی ایده ی کسب و کار خود، از نحوه ی ارزیابی موقعیت های محیطی جامعه، مشکلاتی که بر سر راه وجود دارد و نیازمندی این فضای بکر به جوانان علاقه مند و با پشتکار، صحبت می کنند. هدف از ساخت چنین برنامه ای در فضای رسانه ی تصویری فرهنگ سازی در حوزی کسب و کارهای اینترنتی و ترویج و توسعه ی روحیه ی کارآفرینی در بین افراد جامعه است. یک برنامه ی تصویری مانند کلید به نوبه ی خود به گسترش فضای این اکوسیستم با دیدی واقع گرایانه و انتقال تجربه ی افرادی که این مسیر را تا حدودی هموار کرده اند، منجر خواهد شد.
دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی، محمد صادق مالکی، نتیجه ی ادامه ی پروژه ی کلید را ارتقاء سطح کیفی آگاهی جامعه در حوزه ی کسب و کار های نوپا و کارآفرینی می داند که منجر به کاهش نرخ بیکاری و تاثیر در سطح رفاه عمومی و سلامت رفتاری جامعه خواهد شد.
کلید سعی دارد افراد با تجربه و شناخته شده را در این حوزه گرد هم آورد و در فضای دوستانه به گپ و گفت با آنها بنشیند. با توجه به اینکه در قشر جوانانی که شروع به فعالیت در این حوزه می کنند، نگرانی، نا آگاهی و ابهام دیده می شود، تلاش این برنامه روشن ساختن مسیر و آگاهی دادن از فضای جامعه ی کسب و کارهای اینترنتی و کارآفرینی است.

این برنامه دیروز در استدیو پیام صبا، با اجرای آرش سروری و حضور مهمانان ویژه ضبط شد.
تهیه کننده: کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران
طراح: محمدصادق مالکی و آرش سروری
مجری، سردبیر و کارگردان: آرش سروری

پنل اول از برنامه تصویری کلید پنل دوم از ویژه برنامه ی نوروزی کلید پنل سوم قسمت صفر از برنامه کلید ویژه برنامه نوروز کلید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر