;
coinex

انتشار رسمی نسخه بروز سیستم عامل اپل

اپل نسخه ی بروز سیستم عامل OS X 10.11.4 El Capitan را به صورت رسمی از طریق مک اپ استور منتشر کرده است.

اپل نسخه ی بروز سیستم عامل OS X 10.11.4 El Capitan را به صورت رسمی از طریق مک اپ استور منتشر کرده است. این آپدیت نرم افزار برای همه ی مک هایی که OS X 10.11 را اجرا می کنند، در دسترس است. این بروزرسانی مک قابلیت های جدیدی ارائه می دهد که از جمله ی آنها می توان به مشاهده ی لایو فوتو و به اشتراک گذاری از طریق آیمسیج (iMessage) با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان و همچنین پشتیبانی از رمز عبور ایمن برای یادداشت های شخصی در اپلیکیشن Notes اشاره کرد.

مک، قبل از انتشار سیستم عامل OS X 10.11.4 ، تنها لایو فوتوز را از طریق اپلیکیشن فوتوز نشان می داد و به صورت محدود بود. با استفاده از این نسخه ی جدید عکس لایو فوتو بر روی آیفون ۶اس، آیفون ۶اس پلاس و آیفون SE را می توان به اشتراک گذاشت و به آسانی و با استفاده از اپلیکیشن پیام رسانی و از طریق آیمسیج بر روی مک مشاهده نمود.

El Capitan همچنین برای امن نگه داشتن یادداشت های فردی از قابلیت جدیدی در Notes بهره می برد. برای مشاهده ی یادداشت ها روی آیفون ها و آیپدها iOS 9.3 مورد نیاز است. همچنین آیکلاد هم برای پشتیبانی از یادداشت های حفاظت شده با رمز عبور بروزرسانی شده است.

در ارتباط با Notes باید گفت که OS X 10.11.4 به شما این امکان را می دهد که به سادگی دیتا را از فایل های متنی و دیگر سرویس های یادداشت برداری از جمله Evernote وارد کنید.

اپل همچنین برای افزودن پشتیبانی برای آیپد پرو و آیفون SE جدید، آیتونز (iTunes) را هم بروزسانی کرده است. iTunes 12.3.3 آخرین نسخه ی این برنامه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر