;
coinex

ساعت هوشمند کاسیو هم اکنون در فروشگاه های آنلاین موجود است

کاسیو در ماه ژانویه از ساعت هوشمند WSD-F10، اولین ساعت هوشمند این شرکت که اندروید ور (Android Wear) را اجرا می کند، رونمایی کرد.

کاسیو در ماه ژانویه از ساعت هوشمند WSD-F10، اولین ساعت هوشمند این شرکت که اندروید ور (Android Wear) را اجرا می کند، رونمایی کرد.

از امروز مشتریان علاقمند به این ساعت می توانند این ساعت هوشمند کاسیو را در ایالات متحده و از گوگل استور، آمازون، Rei.com و فروشگاه آنلاین کاسیو تهیه کنند. این دستگاه جدید که به قیمت ۵۰۰ دلار است، نسبت به بسیاری از ساعت های دیگر موجود در بازار که اندروید ور را اجرا می کنند، به طور چشمگیری گرانتر است. اما علت آن چیست؟

در حقیقت این ساعت هوشمند سرسخت ترین ساعت اندروید ور است که شما می توانید دریافت کنید و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G (مقاوم در برابر شوک، افتادن، لرزش) سازگار است. همچنین این ساعت WSD-F10 تا عمق ۵۰ متری هم ضد آب است.

این ساعت هوشمند کاسیو به صفحه نمایشی تقریبا دایره ای با ۱.۳۲ اینچ و رزولوشن ۳۲۰ در ۳۰۰ پیکسلی مجهز شده است. این صفحه نمایش در واقع صفحه نمایشی دو لایه ای است که شامل یک ال سی دی تک رنگ و یک ال سی دی رنگی است که به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی به منظور حفظ دید عالی، بین آنها سوئیچ کنید. علاوه بر این، این ساعت یک میکروفن، ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما، وای فای و بلوتوث ۴.۱ ال ای را به نمایش می گذارد، البته در کمال ناباوری قابلیت جی پی اس در این ساعت دیده نمی شود.

این ساعت هوشمند با گوشی های اندرویدی که اندروید ۴.۳ و یا نسخه ی بالاتر آن را اجرا می کنند، سازگار است. این دستگاه پوشیدنی با آیفون ها یی که آی او اس ۸.۲ و یا بالاتر را اجرا می کنند هم کار می کند. البته کاسیو می گوید که این مورد دارای محدودیت است.

نظر شما درباره ی این ساعت چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر