;
coinex

عرضه سرفیس هاب های 30 و 80 میلیون تومانیِ مایکروسافت

تخته های وایب برد دیجیتال مایکروسافت، سرفیس هاب ، بعد از اینکه عرضه شان دو بار به تاخیر افتاد، به تازگی برای عرضه آماده شده است.

تخته های وایب برد دیجیتال مایکروسافت، سرفیس هاب ، بعد از اینکه عرضه شان دو بار به تاخیر افتاد، به تازگی برای عرضه آماده شده است.

وقتی که این غول ردموندی، سرفیس هاب های (Surface Hub) خود را در سال 2015 معرفی کرد، قصد داشت جلسه های کسب و کارها را دگرگون کند. متاسفانه این هدفِ آن ها دو بار به تعویق افتاد تا در نهایت در 25 ماه مارس میلادی (6 فروردین)، این تخته های وایت برد دیجیتالی برای ورود به دنیای واقعی آماده شدند و در همین راستا مایکروسافت اعلام کرد که این صفحات نمایشی که از ویندوز 10 قدرت می گیرند، برای رسیدنِ به دستِ صاحبان کسب و کار، آماده شده اند. سرفیس هاب در دو اندازه 55 و 84 اینچی عرضه می شود که نسخه 55 اینچ آن از کیفیت صفحه نمایش 1080p و نسخه 84 اینچ آن از کیفیت صفحه نمایش 4K بهره مند بوده و قیمت آن ها به ترتیب 8999 دلار (حدوداً 31 میلیون تومان) و 21999 دلار (حدوداً 77 میلیون تومان) است.

قطعا شما نیز از قیمت بسیار بالای آن ها شگفت زده شده اید! این سرفیس هاب ها قابلیت هایی به کاربرانشان ارائه می دهند که همین موضوع باعث تمایز آن ها نسبت به صفحه نمایش های معمولی شده و این قیمت نجومی را برایشان به ارمغان آورده است.

سرفیس هاب قادر است که از 100 نقطه به صورت همزمان به عنوان ورودی پشتیبانی کند – که این پشتیبانی شامل قلم های دیجیتالی نیز می شود. در آن ها از کامپیوتر های Core i5/i7 استفاده شده و دارای یک حافظه داخلی 128 گیگابایتیِ SSD و همچنین یک حافظه رمِ 8 گیگابایتی است. همچنین مدل بزرگ تر آن، دارای پردازنده گرافیکی مجزای Nvidia Quadro است. از دیگر ویژگی های این صفحات نمایشیِ غول پیکر می توان به بلوتوث و NFC اشاره کرد و البته یک دوربین دوگانه و میکروفن هایی با قابلیت حذف نویز نیز برای تله کنفرانس ها در آن تعبیه شده اند.

با این ویژگی ها، مایکروسافت امیدوار است که این صفحات نمایشی بتواند به مرکز توجهِ کنفرانس ها و جلسات کسب و کارها تبدیل شود. سرفیس هاب می تواند صفحه نمایشی برای نمایش اسلاید های پاورپوینت، یک وایت برد برای یادداشت برداری و جلسات طوفان مغزی، راه اندازی تله کنفرانس ها و … باشد. در این باره مایکروسافت می گوید که علاوه بر استفاده از سرفیس هاب در سالن های کنفرانس، شرکت های می توانند از این صفحات نمایشی در کارخانه ها، سالن های سخنرانی، بیمارستان ها، دفاتر اجرایی و اتاق هیئت مدیره نیز استفاده کنند. این نوع صفحه نمایش های قدرتمند و با قابلیت انعطاف بالا شاید روزی بتوانند جایگزین تلویزیون های هوشمند امروزی شوند، اما به جرات می توان گفت که این اتفاق به این زودی ها نخواهد افتاد تا جایی که به طور مثال بتوانیم محدوده قیمتی 2000 دلاری (حدوداً 7 میلیون تومان) را برای آن ها مشاهده کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر