;
coinex

فروش آیفون SE تا کنون ضعیف بوده است

فروش آیفون SE ، آیفون 4 اینچی تازه منتشر شده ی اپل، در اولین آخر هفته از آغاز عرضه، بازخورد چندانی از سوی طرفداران و کاربران آی فون، نداشته است.

فروش آیفون SE ، آیفون 4 اینچی تازه منتشر شده ی اپل، در اولین آخر هفته از آغاز عرضه، بازخورد چندانی از سوی طرفداران و کاربران آی فون، نداشته است.
به گفته یکی از شرکت های تحلیلگر، فروش آیفون SE  ضعیف بوده است. موسسه لوکالیتیکس اعلام کرد که در طول آخر هفته، فروش آی فون SE تنها 0.1 درصد از کل آیفون های مورد استفاده ی کاربران در این بازه زمانی را دربرگرفته است . این درصد در مقایسه با آمار فروش بسیار بهتری که مدل های جدیدتر با آن مواجه بوده اند، بسیار ناچیز است.
به طور مثال آی فون 6 در در طول آخر هفته ی آغاز عرضه اش، 2 درصد از تعداد کل آیفون های مورد استفاده ی کاربران و  آیفون  6 اس در این بازه ی زمانی، 1 درصد از تعداد کل آیفون های مورد استفاده ی کاربرن را به خود اختصاص داده اند. جالب است بدانید که این آمار برای آیفون 5 اس اپل، 9 درصد بوده است.
در آخر هفته گذشته بیشترین مدل در بین کل تعداد آیفون های مورد استفاده ی کاربران، آی فون 6 بود. در واقع از هر سه نفر کاربر آیفون، این مدل در دست یکی از آنها یافت می شود. مدل بعدی آیفون 5 اس است، تقریبا 18 درصد از کل کاربران آیفون در این آخر هفته، از این مدل استفاده می کنند. پس از آن سهم 15 درصدی در بین کاربران آیفون در آخر هفته گذشته به آیفون 6 اس تعلق گرفت. جالب اینجاست که آمار آیفون 5 اپل که یک آیفون 4 اینچی است، تحت تاثیر فروش آیفون SE جدید اپل که آن هم یک آیفون 4 اینچی است، قرار نگرفته است. آیفون 5 در بین کل کاربران آیفون، 7 درصد از آنها را شامل می شود و در صدر آیفون 6 اس پلاس قرار دارد که تنها 6 درصد از تعداد کل آیفون های مورد استفاده را از آن خود کرده است.
آیفون SE توسط چیپ ست A9 ، همان تراشه ی بکار رفته در ساختار داخلی، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس  پلاس طراحی شده است.  همچنین با همان دوربین 12 مگاپیکسلی iSight  بکار رفته در آیفون 6 اس، و ویژگی لایو فوتو همراه است. اولین نسخه نسل از لمس سه بعدی نیز در آن گنجانده شده است و با پشتیبانی از NFC، می توان از اپل پی در این آیفون استفاده کرد. آیفون SE با حافظه داخلی 16 گیگابایتی به قیمت 399 دلار در دسترس است، هرچند والمارت 100 دلار تخفیف برای آن در نظر گرفته است.
در آخر هفته گذشته، در کنار فروش آیفون SE شاهد فروش آیپد پرو 9.7 اینچی اپل نیز بوده ایم. این آی پد نسبت به نسخه ی بزرگتر خود با برخی تغییرات، مانند افزودن صفحه نمایش ترو تن،  که صفحه نمایش را با نور محیط تنظیم می کند، همراه است. آیپد پرو 9.7 اینچی در میان تعداد کل کاربران آیپد، 4 در صد را در طول تعطیلات آخر هفته به خود اختصاص داده است. این درصد با فروش آی پد ایر 2 در همین بازه زمانی از آغاز عرضه، منطبق است و حتی بالاتر از سهم 3 درصدی آیپد پرو 12.9 اینچی در آغاز عرضه است.
باید منتظر بمانیم تا ببینیم فروش آیفون  SE، در یکی دو ماه آینده چگونه خواهد بود، اگر با همین رشد جلو برود، احتمال این وجود دارد که اپل قیمت آن را کاهش دهد.

فروش آیفون SE تا کنون ضعیف بوده است فروش آیفون SE تا کنون ضعیف بوده است فروش آیفون SE تا کنون ضعیف بوده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر