;
coinex

ماشین چوبی تویوتا برای هفته ی طراحی میلان آماده می شود

ماشین چوبی تویوتا برای هفته ی طراحی میلان آماده می شود

ماشین چوبی تویوتا که قابلیت راننده شدن را دارد برای هفته ی طراحی میلان آماده می شود.

هر زمان که صحبت از طراحی ماشین های کانسپت باشد، خودروسازان تلاش می کنند تا اوج خلاقیت خود را به نمایش بگذارند؛ در این میان می توان به قدرت نمایی لکسوس در ماه دسامبر اشاره کرد؛ چرخ های لکسوس کاملا از یخ ساخته شده بود!

اما در حال حاضر، کمپانی تویوتا (کمپانی والدین برند لکسوس) با ماشین چوبی خود قصد قدرت نمایی دارد. جالب تر اینکه می توان با ماشین چوبی تویوتا رانندگی کرد.

برای آشنایی بیشتر با تکرا همراه شوید.

.

تویوتا کانسپت خود را برای هفته ی طراحی میلان آماده می کند تا تصور “اتومبیل های مدرن باید ماشین های تکنولوژیک رده بالایی باشند” را از بین ببرد. این رویداد از 12 تا 17 آوریل برگذار می شود.

تویوتا کانسپت خود را برای هفته ی طراحی میلان آماده می کند تا تصور "اتومبیل های مدرن باید ماشین های تکنولوژیک رده بالایی باشند" را از بین ببرد. این رویداد از 12 تا 17 آوریل برگذار می شود..

در ساخت ماشین چوبی تویوتا که با نام ستسونا شناخته می شود، از پانل های خارجی سدار ژاپنی، قاب های سفت و سخت توس ژاپنی و چوب درخت زلکووا ژاپنی، برای ساخت صندلی، استفاده شده است. تویوتا با همکاری شرکت چوبسازی sumitomo forestry، کانسپت خود را ساخته است.

در ساخت ماشین چوبی تویوتا که با نام ستسونا شناخته می شود، از پانل های خارجی سدار ژاپنی، قاب های سفت و سخت توس ژاپنی و چوب درخت زلکووا ژاپنی، برای ساخت صندلی، استفاده شده است. تویوتا با همکاری شرکت چوبسازی sumitomo forestry، کانسپت خود را ساخته است..

برای ساخت ماشین چوبی تویوتا از 86 پانل که با دست ساخته شده، استفاده شده است. این تکنیک که okuriari نام دارد به معنای استفاده از اتصالات به جای میخ است. تویوتا در بیانیه ی مطبوعاتی خود اعلام کرد: “این تکنیک اتصالات محکم تری را ایجاد می کند و موجب می شود که در طول زمان و فرسودگی، تغییرات کمتری در چفت و بست های اتصالات ایجاد شود.”

برای ساخت ماشین چوبی تویوتا از 86 پانل که با دست ساخته شده، استفاده شده است. این تکنیک که okuriari نام دارد به معنای استفاده از اتصالات به جای میخ است. تویوتا در بیانیه ی مطبوعاتی خود اعلام کرد: "این تکنیک اتصالات محکم تری را ایجاد می کند و موجب می شود که در طول زمان و فرسودگی، تغییرات کمتری در چفت و بست های اتصالات ایجاد شود.".

ستسونا، برای این ساخته شده که یک یادگار موروثی برای تویوتا باشد. چوب، در طول زمان خمیده و تیره شده و گذر زمان را نشان می دهد؛ به همین دلیل کمپانی تویوتا از چوب استفاده کرده است.

ستسونا، برای این ساخته شده که یک یادگار موروثی برای تویوتا باشد. چوب، در طول زمان خمیده و تیره شده و گذر زمان را نشان می دهد؛ به همین دلیل کمپانی تویوتا از چوب استفاده کرده است..

وسیله ای روی داشبورد تعبیه شده می تواند صد سال آینده را شمارش کند.

وسیله ای روی داشبورد تعبیه شده می تواند صد سال آینده را شمارش کند..

این ماشین قابلیت رانده شدن را دارد، اما از آنجاییکه که جنس آن از چوب است، اجازه ی گذر در خیابان ها به ماشین چوبی تویوتا داده نمی شود.

این ماشین قابلیت رانده شدن را دارد، اما از آنجاییکه که جنس آن از چوب است، اجازه ی گذر در خیابان ها به ماشین چوبی تویوتا داده نمی شود..

ناگفته نماند که این اولین باری نیست که یک ماشین چوبی قابل هدایت ساخته می شود. جو هامون، طراح صنعتی، نوعی از ماشین چوبی را در نمایشگاه ایسن موتور در آلمان و در ماه دسامبر به نمایش گذاشت.

ناگفته نماند که این اولین باری نیست که یک ماشین چوبی قابل هدایت ساخته می شود. جو هامون، طراح صنعتی، نوعی از ماشین چوبی را در نمایشگاه ایسن موتور در آلمان و در ماه دسامبر به نمایش گذاشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر