;
coinex

فعالیت هایی که افراد موفق هر روز صبح انجام می دهند

یکی از صفات یزرگ و مشترک در میان رهبران بزرگ، مدیران اجرائی و دیگر افراد بانفوذ و بزرگ، سحرخیزی ست.

یکی از صفات یزرگ و مشترک در میان رهبران بزرگ، مدیران اجرائی و دیگر افراد بانفوذ و بزرگ، سحرخیزی ست. با سحرخیزی و پیشبرد بعضی فعالیت ها در هنگام صبح می توانید از روزتان به بهترین نحو استفاده کنید و خود شما به یک فرد موفق تر بدل شوید. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از فعالیت هایی که افراد موفق هر روز صبح انجام می دهند را ذکر کنیم. با تکرا همراه باشید.

.

۱. زودتر از افراد دیگر از خواب برخیزید.

شاید تعجب آور باشد ولی بسیاری از افراد موفق سحرخیز هستند و ساعت ۶ صبح و یا حتی زودتر از خواب برمی خیزند و در این ساعات فعالیت های خاصی را انجام می دهند که در تمام طول روز به آنها کمک شایانی در پیشبرد کارهایشان می کند.

.

۲. برنامه ریزی داشته باشید و به آن پایبند باشید.

بسیاری از افراد موفق هر روز ساعت خاصی از خواب برمی خیزند و یک سری برنامه های روتینی انجام می دهند که این برنامه ها در هیچ شرایطی تغییر نمی کنند. هنگامی که در انجام کارها روال خاصی را پیش بگیرید و خود را ملزم به انجام آن کارها کنید، به شما احساس رضایت و خشنودی دست می دهد و به این ترتیب می توانید کارهای روزانه ی خود  را به طور موثرتر و منظم تری انجام دهید.

.

۳. مراقب سلامتی خود باشید.

بسیاری از افراد موفق روز خود را با یک لیوان آب آغاز می کنند و به این ترتیب بدن را برای جذب ویتامین ها آماده می کنند. این افراد معمولا هر روز صبح ورزش های خاصی را انجام می دهند. می توانید هر فعالیتی که به آن بیشتر علاقه دارید انجام دهید. فعالیت های محبوبی مانند یوگا و مدیتیشن توصیه می شود.

.

۴. کارهایی را که به آن شور و اشتیاق دارید انجام دهید.

حتی اگر زمان شما محدود است باز هم سعی کنید ۱۰ یا ۱۵ دقیقه در صبح را به انجام کارهای مورد علاقه ی خود اختصاص دهید. این مورد یه شما کمک شایانی می کند تا در طول روز کارهای خود را با روحیه و خلاقیت انجام دهید. هر شخصی بسته به شرایط روحی و فردی خود به کار خاصی علاقه دارد. ممکن است کسی به نوشتن خاطرات خود تمایل داشته باشد، شخص دیگر به رسیدگی و آبیاری باغ علاقه داشته باشد و …

از کارهای روتینی که هر روز انجام می دهید قدری فراتر روید و به خودتان بپردازید و کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید. این کار باعث می شود باقی روز احساس خوبی داشه باشید و با بازدهی بیشتری کارهایتان را انجام دهید.

.

۵. قهوه بنوشید.

مصرف کافئین به خصوص به هنگام صبح می تواند بسیار موثر باشد. موفق ترین افرادی که از آنها صحبت می کنیم هم نیازدارند به هنگام صبح مقداری قهوه و یا چای بنوشند تا سرحال شوند. برای کسانی که به هنگام صبح احساس خستگی و بیحالی زیادی می کنند، کافئین توصیه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: inc


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر