;
coinex

کروم بوک اچ پی، بسیار زیبا با ضخامت بسیار کم

کروم بوک اچ پی ، به نام کروم بوک 13 جی وان، یک دستگاه بسیار زیبا با ضخامت بسیار کم است که به تازگی معرفی شده است.

کروم بوک اچ پی ، به نام کروم بوک 13 جی وان، یک دستگاه بسیار زیبا با ضخامت بسیار کم است که به تازگی معرفی شده است.

سه ویژگی مهم کروم بوک اچ پی ، وجود پردازنده Intel Core M ، نمایشگر 13.3 اینچی  با وضوح 3200 × 1800 پیکسل و ضخامت  فوق العاده کم 12.9 میلی متری آن محسوب می شود.

قرار دادن یک پردازنده ی Core M در کروم بوک، کمی خنده دار، است. هر چند که حتما سرعت پردازش زیادی خواهد داشت. این پردازنده فوق العاده کارآمد اینتل، برای کار ویندوز بر روی تبلت های بدون فن و دیگر دستگاه های باریک و سبک وزن استفاده می شود. نصب سیستم عامل اندروید تلفن همراه، روی یک لپ تاپ با پردازنده Core M از جهت دیگری مناسب است. از طرفی لازم به ذکر است که کروم بوک اچ پی ، 16 گیگابایت رم دارد.

نمایشگر کوآد اچ دی در کروم بوک 13 اچ پی، کاملا منحصر به فرد محسوب نمی شود، اما برای یک لپ تاپ سبک، به گونه ای فانتری به نظر می آید و کم هزینه جلوه می کند.

قاب آلومینیومی نازک کروم بوک اچ پی ، احتمالا، چشمگیر ترین ویژگی آن است. با ضخامت 12.9 میلی متری، یک سوم عرض فوق العاده باریک مک بوک جدید است. هر چند، به عنوان یک دستگاه کروم بوک، تنها کسری از قابلیت  های مک بوک را به همراه دارد. همچنین وزن آن نیز 2.86 پوند است.

مانند همه ی کروم بوک ها، کروم بوک 13 نیز برای افرادی که بیشتر در مکان هایی که اتصال وای فای دارد، کار می کنند، ساخته شده است. سیستم عامل کروم، نسخه لپ تاپ اندروید است که برای افرادی طراحی شده است که اکثر فایل های خود را در فضای ابری ذخیره می کنند. این دستگاه، فقط 32 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی دارد که برای دانلود یک فیلم و نگه داری اسناد مهم، کافی است، اما با آنچه شما از یک لپ تاپ ویندوزی و یا OS X انتظار دارید، قابل مقایسه نیست.

کروم بوک، دستگاهی است، برای افرادی که نیاز به ارسال و دریافت آنلاین، پخش ویدئو و انجام دیگر وظایف محاسباتی ساده با درجه بالایی از سرعت و قابلیت اطمینان، دارند. قیمت کروم بوک اچ پی ، 500 دلار است که با توجه به مشخصات سخت افزاری که دارد، بسیار مناسب به نظر می رسد. اما  در مقایسه با بسیاری از رقبای خود، بسیار گران قیمت است. به عنوان مثال، کرومبوک 13 ایسر، فقط 230 دلار قیمت دارد.

 اچ پی یک دستگاه جدید بسیار زیبا به نام کرومبوک 13 جی وان، معرفی کرده است.

کروم بوک اچ پی ، به نام کروم بوک 13 جی وان، یک دستگاه بسیار زیبا با ضخامت بسیار کم است که به تازگی معرفی شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر