;
coinex

قسمت دوم برنامه ی تصویری اینترنتی کلید با حضور شایان شلیله

 شایان شلیله ، مدیر وب سایت تبلیغاتی ای نتورک و بنیان گذار جشنواره وب ایران، مهمان قسمت دوم از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید است.

شایان شلیله ، مدیر وب سایت تبلیغاتی ای نتورک و بنیان گذار جشنواره وب ایران، مهمان قسمت دوم از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید است. شلیله، به عنوان فردی موفق در حوزه ی کسب و کارهای نوپا در فضای آنلاین، ضمن معرفی کار خود از  نحوه ی شروع ای نتورک، مشکلات آغاز راه و زندگی شخصی اش می گوید.

کلید، با حضور شایان شلیله علاوه بر اینکه با نگاهی واقع بینانه به فراز و نشیب های کسب و کارهای اینترنتی و دغدغه ی کارآفرینان این حوزه می پردازد، نحوه ی نظارت و دخالت دولت در فضای بکر این نوع کسب و کارها را بررسی می کند.

از دغدغه های اصلی کسب و کارهای نوپا، مشکلات مالی و نحوه ی تعامل با سرمایه گذاران است، شایان شلیله در دومین قسمت از برنامه ی کلید با تجربه ی بیش از یک دهه ی خود در این حوزه و چندین سرمایه گذاری و مربی گری در زمینه ی استارتاپ ها، نقطه نظراتی درباره ی سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها، را بیان می کند.

همچنین در این برنامه، شایان شلیله، درباره ی دغدغه های حاشیه ای افراد برای ورود به فضای کارآفرینی خصوصا در کسب و کار اینترنتی، مجوز های دولتی، مشکلات عدیده ی بیمه، سربازی و دیگر مسائل این چنینی را صحبت می کند و نظرات او در مورد معافیت بیمه و سربازی برای کارآفرینان این حوزه، پرسیده می شود.

برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه زندگی یک کارآرفرین را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد، سعی بر این دارد تا با مستند سازی از فضای کار و زندگی مهمان برنامه، به گونه ای، نحوه ی تعامل کارآفرینان با کارمندان خود، فضایی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین شیوه ی زندگی و تفریحات آنان را به تصویر بکشد. به همین دلیل در این قسمت شاهد بخش هایی از فضای کاری شرکت  ای نتورک و محیط زندگی شایان شلیله خواهید بود.

از آنجا که شایان شلیله بنیان گزار جشنواره وب ایران است و همچنین با توجه به ابهاماتی که افراد در مورد نحوه ی رای گیری و داوری جشنواره ی وب داشتند، در مورد رویداد امسال که هشتمین جشنواره ی وب و موبایل ایران بود، نیز از او سوال شده است.

شایان شلیله ، مدیر وب سایت تبلیغاتی ای نتورک و بنیان گذار جشنواره وب ایران، مهمان قسمت دوم از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید است. شایان شلیله ، مدیر وب سایت تبلیغاتی ای نتورک و بنیان گذار جشنواره وب ایران، مهمان قسمت دوم از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید است.

یکی دیگر از رسالت های برنامه ی کلید، معرفی و گزارش همایش های هر هفته است. در قسمت یک از برنامه ی کلید گزارش همایش هکاتریپ در دانشگاه شهید بهشتی، به تصویر کشیده شد و در قسمت دوم نیز همایش برگزار شده در دانشگاه علوم پایه زنجان، تحت عنوان راهکارها و چالش های کارآفرینی، ازشکست تاموفقیت با حضور خانم رکسانا ورزا که ششمین بانوی موفق زیر ۳۰ سال آمریکا در زمینه تکنولوژی‌ است، را شاهد خواهید بود.

برنامه ی تصویری اینترنتی کلید، با اجرای آرش سروری و تهیه کنندگی کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی، هر هفته، جمعه ساعت هشت شب از کانال آپارات پخش می شود.

همایش برگزار شده در دانشگاه علوم پایه زنجان، تحت عنوان راهکارها و چالش های کارآفرینی، ازشکست تاموفقیت با حضور خانم رکسانا ورزا که ششمین بانوی موفق زیر ۳۰ سال آمریکا در زمینه تکنولوژی‌ است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر