;
coinex

دستبند Honor Band A1 هواوی معرفی شد

دستبند Honor Band A1 هواوی معرفی شد

گوشی آنر وی 8 تنها محصول هواوی نیست که امروز هواوی در جریان برگزاری رویداد خود از آن رونمایی کرد. در کنار این گوشی هوشمند هواوی از یک دستبند ردیاب سلامتی با نام Honor Band A1 رونمایی کرد.

مطابق انتظار این دستبند قابلیت هایی نظیر پیگیری زمان تمرین، محاسبه مسافت پیاده روی یا دویده شده، تعداد گام های برداشته شده، محاسبه میزان کالری مصرفی و همچنین سنجش کیفیت خواب را خواهد داشت. گفته می شود این دستبند نسبت به چرت های کوتاه نیز عملکرد بسیار دقیقی دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب دستبند جدید مجهز بودن به یک سنسور اشعه ماورا بنفش است. در واقع این سنسور میزان اشعه موجود در پیرامون شما را اندازه گیری می کند و در صورت نیاز به شما توصیه می کند تا از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید. این قابلیت به ندرت در دستبند های دیگر یافت می شود و کمتر دیده ایم که از این سنسور در دستبند های سلامتی استفاده شود. حال باید دید که این سنسور تا چه میزان دقیق است. Honor Band A1 دارای یک LED بوده که کاربر را از تماس های دریافتی مطلع می سازد. ضمناً دستبند قابلیت ویبره را نیز دارا خواهد بود.

دستبند جدید هواوی می تواند از طریق بلوتوث ورژن 4.2 به گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون شما متصل شود. ظرفیت باتری این گجت پوشیدنی 70 میلی آمپر ساعت است و هواوی مدعی شده که این باتری می تواند به مدت 28 روز در حالت استندبای انرژی مورد نیاز دستبند را فراهم کند. برای شارژ کردن آن باید از یک درگاه میکرو USB استفاده کرد.

Honor Band A1 دارای گواهی IP57 است و این یعنی در مقابل گرد غبار مقاوم بوده و همچنین می تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین وزن Honor Band A1، حدود 20 گرم خواهد بود. این محصول از تاریخ 25 می و به قیمت 15 دلار در چین عرضه خواهد شد.

دستبند Honor Band A1 هواوی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر