;
coinex

کنترل ساعت هوشمند بدون دخالت دست

کنترل ساعت هوشمند با بکار گیری تکنولوژی رادار پروژه ی سولی ، بدون دخالت دست، امکان پذیر خواهد شد.

کنترل ساعت هوشمند با بکار گیری تکنولوژی رادار پروژه ی سولی ، بدون دخالت دست، امکان پذیر خواهد شد.

گوگل نسخه ی پیش نمایشی از ساعت هوشمندی که در آن از تکنولوژی رادار پروژه سولی استفاده شده و در نتیجه بدون دخالت دست قابل کنترل است را ایجاد کرده است.

کنفرانس I/O امسال گوگل نیز برگزار شد و موضوعات عجیب و غریب به جالبترین روش ممکن از گوگل دیده شد. تا امروز برخی از اطلاعیه های گوگل را از پیشرفت و بخش های پروژه های تکنولوژیکی آن بررسی کرده ایم، در این میان تیمی از مهندسان در حال کار بر روی فناوری پیشرفته ای هستند که وعده ی تغییر روش تعامل با گوشی های هوشمند را نوید می دهد و حتی در مورد چگونگی ساختار این گوشی ها نیز پژوهش می کنند. در حال حاضر اولین سخت افزار پروژه ی آرا بالاخره دیده شد و همچنین ژاکت هوشمند لمسی با استفاده از تکنولوژی پروژه های ژاکارد تولید شد. در حال حاضر با بررسی نگاهی به آنچه در سال گذشته انجام داده است برای پیشبرد منافع گوگل در پی اجرای تکنولوژی رادار و به روز رسانی اطلاعات و نتایج پروژه سولی، دموی قابل توجهی از اعضای جامعه سولی دیده می شود.

گوشی های هوشمند و تبلت ها به مدت طولانی است که از کنترل ژست های حرکتی با کمک دوربین های دیجیتال و دیگر سنسورهای نوری، پشتیبانی می کنند، اما سولی طول این کنترل را با رادار وراد سطح بعدی می کند. دایره ی برخی از آنچه توسعه دهندگان قادر به انجام آن با سیستم های سولی گوگل هستند، اتومبیل تشخیص حرکت، تشخیص شی و حتی یک ابزار ترکیب موسیقی بدون دخالت دست را شامل می شود.

گوگل مشغول به سرانجام رساندن پروژه ی سولی و کاهش شدت برق مورد نیاز آن است و در نهایت آن را به یک ساعت هوشمند ال جی واچ اربن هدایت می کند.

به جای کشیدن دست به سمت چپ یا راست روی صفحه نمایش آن، کاربران می توانند به صورت معمولی دست خود را در جلو آن در هوا تکان دهند.

حضور سخت افزار رادار در یک ساعت هوشمند اجازه می دهد تا کاربر بدون نیاز به ایجاد ارتباط با صفحه نمایش لمسی کوچک آن گجت پوشیدنی، به تعامل با آن بپردازد. به جای کشیدن دست به سمت چپ یا راست روی صفحه نمایش آن، کاربران می توانند به صورت معمولی دست خود را در جلو آن در هوا تکان دهند. حتی می توانند از راه دور شناسایی شده و گزینه های رابط کاربری را با نزدیک تر کردن دست، گسترش دهند.

تا زمانی که سولی بتواند به صورت تجاری در دستگاه ها تعبیه شود، راه طولانی وجود دارد، اما سال گذشته پیشرفت بزرگی را به ارمغان آورد. همچنین در دسترس قرار گرفتن یک کیت توسعه ی بتا در سال آینده به سرعت روند آن کمک خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر