;
coinex

آیا نسخه ی 256 گیگاباتی آی فون 7 پلاس وجود خواهد داشت؟

 وجود نسخه ی 256 گیگاباتی آی فون 7 پلاس ، یکی از شایعاتی بود که اوایل در مورد آیفون 7 پلاس گفته می شد، اکنون نیز بار دیگر تکرار می شود.

وجود نسخه ی 256 گیگاباتی آی فون 7 پلاس ، یکی از شایعاتی بود که اوایل در مورد آیفون 7 پلاس گفته می شد، اکنون نیز بار دیگر تکرار می شود.

در ماه ژانویه، شایعه ای وجود داشت مبنی بر اینکه آی فون اپل 7 پلاس یک نسخه با فضای  ذخیره سازی داخلی 256 گیگاباتی خواهد داشت، اکنون نیز بار دیگر این شایعه تکرار شده است این میزان فضای ذخیره سازی داخلی، دو برابر اندازه ی بالاترین ظرفیت آیفون های موجود است.

شایعه امروز از تصویری نشئت می گیرد که در یک حساب کاربری وبیو، توییتر چینی ها، پست شده است، در واقع در پستی از حساب کاربری @OnLeaks تصویری از یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد که منتسب به آیفون 7 پلاس است و تصویر دیگری نیز در همان پست دیده می شود که تراشه های حافظه SanDisk NAND را نشان می دهد، این تصویر نیز مربوط به آیفون 7 پلاس است، که آن را در نسخه های فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگاباتی، 64 گیگاباتی و 256 گیگاباتی را نشان می دهد.

مورد دوربین های نسل بعدی آی فون، فقط حدس و گمان وجود دارد. روز گذشته نیز، شایعه ای مبنی بر اینکه دوربین های سری آیفون 7 با تثبیت کننده تصویر اپتیکال یا OIS همراه خواهند بود، منتشر شد که البته گفته می شود که این ویژگی در هر دو مدل آی فون 7 و آی فون اپل 7 پلاس وجود خواهد داشت. در صورتی که تا به حال، وجود قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال فقط در دوربین آیفون 7 پلاس به گوش می رسید. علاوه بر این، به نظر می رسد که ال جی و سونی ماژول دوربین را برای مدل های آی فون بعدی تولید کنند.

آی فون اپل 7 پلاس یک نسخه با فضای  ذخیره سازی داخلی 256 گیگاباتی خواهد داشت، ماژول دوربین آیفون 7 پلاس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر