;
coinex

شایعات از تاریخ رونمایی وان پلاس ۳ خبر می دهند

شایعات از تاریخ رونمایی وان پلاس ۳ خبر می دهند

شایعات از تاریخ رونمایی وان پلاس ۳ خبر می دهند.

پیش از این شایعاتی راجع به گوشی جدید وان پلاس ۳ و هدست های واقعیت مجازی آن شنیدیم. هم اکنون شایعات جدید از تاریخ رونمایی این دستگاه خبر می دهند. بنا به این شایعات، گوشی وان پلاس ۳ در تاریخ ۱۴ ژوئن پرده برداری می شود. این شایعه طبق یک چت زنده  برای قرار دادن تاریخ بر روی وب سایت وان پلاس به بیرون درز کرده است.

مانند سال گذشته، هنگامی که وان پلاس ۳۰ هزار هدست کاردبورد وی آر گوگل را برای رونمایی از وان پلاس ۲ ارسال کرد، این کمپانی هم اکنون هم اعلام کرده که برای رونمایی از وان پلاس ۳ هم، چنین برنامه ای برای وی آر دارد. به جای ارسال رایگان هدست های کاردبورد، این کمپانی قصد دارد ۳۰ هزار هدست لوپ وی آر (Loop VR) را به همراه آن عرضه کند. این هدست های رایگان که با همکاری وان پلاس و AntVR طراحی شده اند، از کاردبورد گوگل کارآمدتر هستند و با هر گوشی با صفحه نمایش ۵ تا ۶ اینچی هم کار می کنند.

همانند سال گذشته وان پلاس از گوشی پرچمدار جدیدش با استفاده از وی آر رونمایی خواهد کرد. برخلاف سال گذشته، کسانی که این رویداد را با هدست لوپ وی آر تماشا می کنند، قادر به خرید این گوشی در واقعیت مجازی خواهند بود.

با توجه به شایعاتی که از این گوشی به بیرون درز کرده است، گوشی وان پلاس ۳ احتمالا با نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی عرضه می شود. تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای تامین توان این گوشی در نظر گرفته شده است. یک نسخه از این دستگاه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود در حالیکه مدل پریمیوم آن رم ۶ گیگابایتی و مموری داخلی ۶۴ گیگابایتی به نمایش خواهد گذاشت. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه است که از NFC هم پشتیبانی می کند. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم این گوشی را روشن نگه می دارد.

همه ی اطلاعاتی که راجع به این دستگاه در اختیار است از رونمایی این دستگاه در ۳ هفته ی آینده و در فضای واقعیت مجازی خبرمی دهند. اگر شما نمی توانید هدست لوپ وی آر را دریافت کنید (که هم اکنون فروخته می شود)، می توانید این رویداد را بر روی گوشی هم مشاهده نمایید. وان پلاس اطلاعات دقیق و رسمی درباره ی تاریخ انتشار و نحوه ی برگزاری این رویداد را به زودی در اختیار می گذارد. با تکرا همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر