;
coinex

قاب باتری که تکنولوژی شارژ بی سیم را به آیفون می آورد

قاب باتری که تکنولوژی شارژ بی سیم را به آیفون می آورد

چند سالی است که تکنولوژی شارژ بی سیم در دستگاه های هوشمند دیده می شود. بیشتر گوشی های هوشمند رده بالا از این تکنولوژی شارژ، پشتیبانی می کنند، اما اپل هرگز در مورد استفاده ی آن در آیفون اقدامی انجام نداده است. از زمانی که اولین آیفون در سال 2007 تولید شد تا کنون هیچ کدام از آنها از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کردند، اما امروز این موضوع کمی تغییر کرده است، با قاب باتری جدید Mophie که قابلیت شارژ بی سیم دارد و مختص آیفون 6S و آیفون 6S پلاس است، در حال حاضر می توان گفت این دو گوشی به نوعی، مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم هستند.
البته به طور دقیق باید گفت که این قاب باتری از تکنولوژی شارژ بی سیم برای شارژ کردن باتری که در آن تعبیه شده، استفاده می کند، نه اینکه به طور مستقیم باتری آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را شارژ کند، باتری این دو گوشی با اتصال به باتری قاب شارژ می شود.
شرکت سازنده معتقد است که این قاب تقریبا از همه ی استانداردهای شارژ بی سیم، از جمله Qi، که رایج ترین استانداردی است که در دستگاه های تلفن همراه یافت می شود، پشتیبانی می کند. هر دو قاب با یک پایه ی شارژ نیز همراه هستند، که اگر بیش از یک عدد نیاز داشته باشید به صورت جداگانه نیز قابل خریداری است.
این قاب باتری در نوع Wirless و Wierless Plus عرضه می شوند و به ترتیب به قیمت ٩٩.٩۵ دلار و ١٢٩.٩۵ دلار به فروش می رسد. نسخه دیگری از این قاب برای آیفون 5.5 اینچی نیز در دسترس است.
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون بعدی ممکن است به طور پیش فرض از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند، اما هنوز شواهد کافی در دسترس نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر