;
coinex

راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ برای خرید

انتخاب بهترین لپ تاپ می تواند سال ها کاربر را راضی نگه دارد

انتخاب بهترین لپ تاپ می تواند سال ها کاربر را راضی نگه دارد و او را از خرید لپ تاپ جدید، بی نیاز کند، در واقع خرید لپ تاپ یک سرمایه گذاری بزرگ است. به همین منظور در این گزارش قصد داریم در راستای کمک به شما برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب، لیستی از بهترین لپ تاپ ها را با توجه به مشخصات و قیمت آنها معرفی کنیم. در این لیست دستگاه های رده بالا و پرقدرت با طراحی زیبا و قیمتی مناسب گنجانده شده است که می تواند به عنوان یک راهنمای خوب در انتخاب بهترین لپ تاپ برای خرید استفاده شود.

.

اگر شما به دنبال خرید یک لپ تاپ رده بالا هستید، اما در عین حال دوست دارید که یک تبلت داشته باشید، سرفیس بوک مایکروسافت، یک لپ تاپ هیبریدی عالی است.

سرفیس بوک مایکروسافت، یک لپ تاپ هیبریدی عالی است

شرکت مایکروسافت با معرفی سرفیس بوک که اولین لپ تاپ این شرکت محسوب می شود، اعتبار زیادی کسب کرد. فکر می کنید چه چیزی باعث شده که لپ تاپ مایکروسافت متمایز شود؟

صفحه نمایش این لپ تاپ به خودی خود می تواند یک تبلت سبک و در عین حال قدرتمند باشد. برخی از مدل های سرفیس بوک مایکروسافت شامل واحد گرافیک اختصاصی هستند که این لپ تاپ را برای بازی و ویرایش ویدئو مناسب می کند. مایکروسافت مدعی است که قدرت سرفیس بوک، دو برابر قدرت مک بوک اپل است.

این لپ تاپ 1.5 کیلو گرم وزن دارد، به همین خاطر برای حمل و نقل مناسب است.

قیمت: از 1499 دلار آغاز می شود

.

اگر یک دستگاه با طراحی مدرن می خواهید، مک بوک جدید اپل انتخاب مناسبی است.

اگر یک دستگاه با طراحی مدرن می خواهید، مک بوک جدید اپل انتخاب مناسبی است.

جدید ترین مک بوک اپل، یکی از بهترین دستگاه های این شرکت محسوب می شود. تنها محدودیت این لپ تاپ این است که تنها یک پورت USB نوع  C دارد و برای اتصال لوازم جانبی باید از هاب استفاده کرد.

مک بوک جدید اپل بسیار باریک، سبک بوده و همچنین عملکردی سریع و عمر باتری شگفت انگیزی دارد. این لپ تاپ از قابلیت فورس تاچ اپل نیز پشتیبانی می کند، در واقع هنگام لمس تاچ پد، میزان فشار وارد شده تشخیص داده می شود و بسته به آن عملکرد های متفاوتی را نشان می دهد.

مهمترین ویژگی این مک بوک، طراحی زیبا و ضخامت کمتر از مک بوک ایر است. لپ تاپ عالی و شیک اپل برای کسانی مناسب است که به طراحی ظاهری اهمیت می دهند و روزانه به طور مداوم به چک کردن ایمیل، مرور وب و تماشای فیلم می پردازند.

اپل در ماه آوریل نسخه ی جدیدی از مک بوک را عرضه کرد که در آن از نسل ششم پردازنده های اینتل استفاده شده است. همچنین در حال حاضر این لپ تاپ در نسخه ی رنگی رز گلد نیز در بازار موجود است.

قیمت: از 1299 دلار آغاز می شود

.

اگر یک لپ تاپ تجاری می خواهید، لپ تاپ ThinkPad T460 لنوو یک نمونه ی محبوب در میان افراد حرفه ای است.

اگر یک لپ تاپ تجاری می خواهید، لپ تاپ ThinkPad T460 لنوو یک نمونه ی محبوب در میان افراد حرفه ای است.

جانشین  سری T450 لپ تاپ های لنوو، مدل T460 است. این لپ تاپ محکم، ایمن و با عملکردی سریع طراحی شده است، همچنین چندین پورت در آن تعبیه شده و برای کارهای تجاری بسیار مناسب است. لپ تاپ T460 لنوو با باتری قابل جابجایی همراه است که در صورت بروز مشکل می توان آن را تعمیر و یا تعویض کرد. عمر باتری لپ تاپ T460 حدود 14 ساعت است که از نظر کاربران خیلی بهتر از دیگر مدل های لنوو عمل می کند.

قیمت: از 809.10 دلار آغاز می شود

.

اگر یک مک بوک مدرن اما با قیمتی مقرون به صرفه می خواهید، مک بوک ایر را خریداری کنید.

اگر یک مک بوک مدرن اما با قیمتی مقرون به صرفه می خواهید، مک بوک ایر را خریداری کنید

مک بوک ایر هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که می توان خرید. این لپ تاپ نه تنها باریک و سبک است بلکه عملکردی عالی و عمر باتری بسیار بالایی نیز ارائه می دهد. سال گذشته، اپل مک بوک ایر خود را با اضافه کردن پردازنده ی نسل پنجم اینتل، به روز رسانی کرد و اکنون مک بوک ایر توانایی این را دارد که مدت زمان بیشتری بدون نیاز به اتصال به برق روشن بماند.

در بررسی هایی که در مورد این لپ تاپ صورت گرفته، اشاره شده است که بیش از 17 ساعت عمر باتری خواهد داشت که بسیار قابل توجه است. مک بوک ایر در دو نسخه ی 11 و 13 اینچی موجود است، اما اگر قصد دارید کارهای مهم خود را با آن انجام دهید، ما مدل بزرگتر را پیشنهاد می کنیم.

قیمت: از 899 دلار آغاز می شود

.

اگر به دنبال لپ تاپی برای بازی هستید، Razer Blade Stealth بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال لپ تاپی برای بازی هستید، Razer Blade Stealth بهترین انتخاب است.

لپ تاپ Razer Blade Stealth کانسپت بسیار جالبی دارد. این لپ تاپ به معنای واقعی یک اولترا بوک باریک و سبک است که می توان برای انجام کارهای روزمره مانند تماشای یک فیلم، مرور وب و یا استفاده از برنامه های کاربردی مانند فتوشاپ از آن استفاده کرد. Razer Blade Stealth مجهز به یک نمایشگر خوب و طراحی زیبا است.

البته این لپ تاپ، کارت گرافیک اختصاصی ندارد، بنابراین زمانی که کاربر مایل به انجام بازی هایی با گرافیک بالا باشد، به Razer Core، که یک بخش گرافیکی خارجی است، متصل می شود. این امر، لپ تاپ قابل حمل کاربر را به یک دستگاه بزرگ که قادر به اجرای آخرین و بزرگترین بازی های روز دنیاست، تبدیل می کند.

قیمت: از 999 دلار برای لپ تاپ آغاز می شود و 399 دلار نیز هزینه ی هسته ی قابل اتصال به آن است.

.

اگر به دنبال لپ تاپ اپل با کارایی بالا هستید، مک بوک پرو را خریداری کنید.

اگر به دنبال لپ تاپ اپل با کارایی بالا هستید، مک بوک پرو را خریداری کنید

مک بوک پرو یکی از لپ تاپ های خوب اپل محسوب می شود که کارایی بالا و عمر باتری خوبی دارد. این لپ تاپ در اندازه های 13 و 15 اینچی در دسترس است. مک بوک پرو، نمایشگر زیبایی دارد که در مقایسه با نمایشگر مک بوک ایر اپل بهتر و بزرگتر است.

در سال جاری مک بوک پرو، تغییر زیادی نداشته است اما کمی ساختار آن قدرتمند شده و قابلیت فورس تاچ نیر به ترک پد آن اضافه شده است.

اگر شما برند اپل را دوست دارید و کارهای اساسی مثل ویرایش ویدئو، انجام می دهید، این لپ تاپ برای شما بسیار مناسب است و از طرفی مجبور نیستید که مانند مک بوک جدید اپل، برای اتصال لوازم جانبی، از هاب استفاده کنید.

قیمت: از 1299 دلار شروع می شود.

.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ویندوزی هستید، مدل XPS 13 دل را خریداری کنید.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ویندوزی هستید، مدل XPS 13 دل را خریداری کنید.

اگر به دنبال لپ تاپ رده بالا  و بسیار باریک هستید ولی از طرفی نمی خواهید که مک بوک ایر اپل را خریداری کنید، نسخه ی بروز شده ی لپ تاپ XPS 13 کمپانی دل بهترین انتخاب است. این لپ تاپ طراحی زیبا، نمایشگری با وضوح بالا و عملکردی عالی دارد، حتی مدل های بالاتر آن، مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند.

قیمت: از 799 دلار آغاز می شود

.

برای کسانی که به دنبال لپ تاپ گیمینگ هستند، لپ تاپ ROG G752VT-DH72 ایسوس امکان اجرای بازی های جدید با گرافیک بالا را فراهم می کند.

برای کسانی که به دنبال لپ تاپ گیمینگ هستند، لپ تاپ ROG G752VT-DH72 ایسوس امکان اجرای بازی های جدید با گرافیک بالا را فراهم می کند.

لپ تاپ ROG G752VT-DH72 ایسوس  یک دستگاه خارق العاده است. این لپ تاپ با سخت افزاری قدرتمند و با کیفیت ساختاری پرمیوم، طراحی شده است، به همین خاطر قادر به اجرای بازی هایی است که بالاترین گرافیک را دارند. همچنین دارای نمایشگری زیبا و یک صفحه کلید راحت است.

اگر به دنبال اجرای بازی های جدید با گرافیک خیره کننده و نرخ فریم بالا هستید، این بهترین دستگاهی است که می توانید خریداری کنید.

قیمت: از 1649 دلار آغاز می شود.

.

اگر به طراحی مک بوک ایر علاقه دارید اما نمی خواهید هزینه ی زیادی را متحمل شوید، زنبوک UX305 ایسوس یک انتخاب خوب است.

اگر به طراحی مک بوک ایر علاقه دارید اما نمی خواهید هزینه ی زیادی را متحمل شوید، زنبوک UX305 ایسوس یک انتخاب خوب است.

لپ تاپ زنبوک UX305 ایسوس در مقایسه با مک بوک ایر اپل، باریک تر و سبک تر است، همچنین مجهز به نمایشگر بهتری است. این لپ تاپ رقبای گرانی دارد، اما ایسوس مدعی است که ویژگی های مهمی چون، فضای ذخیره سازی، کیفیت صفحه نمایش و عمر باتری در آن به خوبی ارائه شده است.

زنبوک UX305 ایسوس برای کسانی مناسب است که از لپ تاپ خود به صورت فشرده استفاده نمی کنند، ولی در حین حال مایل هستند که دستگاه آنها، از نظر ساختاری، کمی بهتر از لپ تاپ های مقرون به صرفه باشد.

قیمت: از 750 دلار آغاز می شود.

.

اگر سرفیس بوک مایکروسافت را دوست دارید ولی از طرفی نمی توانید هزینه ی زیادی را صرف خرید لپ تاپ کنید، لپ تاپ یوگا 900 لنوو، یک لپ تاپ هیبریدی عالی است

اگر سرفیس بوک مایکروسافت را دوست دارید ولی از طرفی نمی توانید هزینه ی زیادی را صرف خرید لپ تاپ کنید، لپ تاپ یوگا 900 لنوو، یک لپ تاپ هیبریدی عالی است

لپ تاپ یوگا 900 لنوو جدیدترین لپ تاپ محبوب موجود در بازار است که نمایشگر آن قابل تا شدن به سمت پشت دستگاه است و در این حالت تبدیل به یک تبلت عالی می شود.

لپ تاپ یوگا 2 پرو با سیستم عامل ویندوز 8 کار می کرد ولی یوگا 900 با ویندوز 10 از پیش نصب شده همراه است که برای لپ تاپ ها و تبلت های ویندوزی مناسب تر است زیرا ظاهر و رابط کاربری بهتری دارد. یوگا 900 بزرگتر از یوگا 3 پرو است و همچنین مجهز به قابلیت سوپر شارژ و عمر باتری خوب است.

قیمت: از 1049 دلار آغاز می شود

.

اگر از لپ تاپ خود برای کارهای سبک استفاده می کنید، کروم بوک 2 توشیبا انتخاب مناسبی است.  اگر از لپ تاپ خود برای کارهای سبک استفاده می کنید، کروم بوک 2 توشیبا انتخاب مناسبی است

کروم بوک 2 توشیبا، دارای نمایشکر زیبا و عمر باتری بسیار عالی است. این لپ تاپ با ساختاری محکم طراحی شده است و هنگام حمل و نقل در مقابل خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد.

توشیبا پاییز گذشته نسخه ی جدیدی از این لپ تاپ را وارد بازار کرد. در حال حاضر کروم بوک 2 توشیبا، نمایشگر عالی IPS با وضوح تصویر 1080 پیکسل، پردازنده Celeron 3215U اینتل، 4 گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و عمر باتری 10 ساعته دارد.

اگر از لپ تاپ خود برای انجام کار های سبک مثل مرور وب، تایپ و چک کردن ایمیل استفاده می کنید، این لپ تاپ انتخاب بسیار مناسبی برای شما محسوب می شود.

قیمت: 330 دلار

.

در آخر اگر به دنبال انتخاب بهترین لپ تاپ با طراحی شیک و مجلل هستید، HP Spectre را به شما پیشنهاد می کنیم.

HP Spectre

HP Spectre باریک ترین لپ تاپ جهان است که تقریبا 10.4 میلی متر، ضخامت دارد. علاوه بر باریک بودن، این لپ تاپ به صورت لاکچری طراحی شده است و عمر باتری خوبی داد.

قیمت: 1،169.99 دلار

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر