;
coinex

کفش هوشمند لنوو ، یک ردیاب تناسب اندام

کفش هوشمند لنوو به عنوان یک ردیاب تناسب اندام و کنترل کننده ی بازی های موبایلی در رویداد این شرکت معرفی شد.

کفش هوشمند لنوو به عنوان یک ردیاب تناسب اندام  و کنترل کننده ی بازی های موبایلی در رویداد این شرکت معرفی شد.

به نظر می رسد که لنوو تنها به ساخت گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت و کامپیوتر بسنده نکرده است. از قرار معلوم این شرکت به دنبال بخش ردیاب های تناسب و محصولات مربوط به سلامت است زیرا در رویداد فناوری جهانی لنوو، این شرکت از یک جفت کفش ردیاب هوشمند تناسب اندام رونمایی کرد.

همانطور که می توانید در تصاویر ببینید، ظاهر کفش هوشمند لنوو مانند یک جفت کفش ورزشی معمولی به نظر می آید، اما بدیهی است که دارای ویژگی هایی است که کفش های ورزشی دیگر در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارند. همانطور که اشاره شد این کفش، یک گجت هوشمند است، از این رو با سنسور های نظارت بر سلامت مانند قدم شمار و کالری شمار همراه خواهد بود، این پوشیدنی هوشمند، بسیاری از توابع یک ردیاب تناسب اندام استاندارد را در اختیار دارد اما فاقد مانیتور ضربان قلب است. از طرفی از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی می کند یعنی با یک پنل شارژر، شارژ خواهد شد.

کفش هوشمند لنوو ردیاب تناسب اندام

در بخش تحتانی این کفش چراغ هایی تعبیه شده است که به صورت دلخواه روشن می شود، همچنین حاوی یک کفی است که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است و شرایطی فراهم می کند تا کفش هوشمند لنوو برای کاربر مناسب تر باشد. این بخش ها با همکاری کفی ساز “ویبرام” ساخته شده است. همچنین تراشه های بکار رفته در آن، تراشه های پوشیدنی اینتل است.

بهترین ویژگی کفش هوشمند لنوو این است که می تواند به عنوان یک کنترل کننده بازی بکار رود، این قابلیت برای بازی هایی که در آن یک دوندگی بی پایان وجود دارد، جالب خواهد بود حتی شاید بتوان برای برخی از بازی های ریتمیک نیز از آن استفاده کرد.

کفش هوشمند لنوو در حال حاضر در حد یک نمونه اولیه است و بیش از آنکه به صورت یک محصول واقعی موجود باشد، به عنوان یک کانسپت ارائه شده است.  اما همه ی ویژگی هایی که لنوو  قصد دارد در یک پوشیدنی هوشمند از نوع کفش ارائه دهد، در آن دیده می شود. نمی توان به زودی شاهد کفش هوشمند لنوو در بازار بود ولی می توان در راستای ساخت پوشیدنی های هوشمند با حفظ ظاهر زیبا، آن را گامی موثر دانست.

کفش هوشمند لنوو ردیاب تناسب اندام
کفش هوشمند لنوو

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر