;
coinex

تصاویر کانسپت نسل جدید مک بوک پرو منتشر شد

 شایعات حاکی از آن هستند که نسل جدید مک بوک پرو از یک پنل لمسی اولد برخوردار خواهد شد که جایگزین کلیدهای وظیفه ای می شود.

شایعات حاکی از آن هستند که نسل جدید مک بوک پرو از یک پنل لمسی اولد برخوردار خواهد شد که جایگزین کلیدهای وظیفه ای می شود.

یکی از طراحان این عرصه به نام مارتین هاجک تصورات خود را به تصویر کشیده تا ذهنیتی از نسل جدید مک بوک پرو را در ذهن هوادارن این دستگاه ایجاد کند.

اطلاعات اخیری که پیرامون نسل جدید مک بوک پرو و محتوای متنی پنل لمسی آن منتشر شده نیز در طرح های مارتین گنجانده شده اند؛ برای مثال آیکون ها و تصاویر، با توجه به اپلیکیشنی که در حال اجراست، تغییر می کنند. در تصویر بالا تصورات مارتین را مشاهده می کنید که باز بودن اسپاتیفای به منزله ی کنترل موسیقی است.

در این کانسپت ها، نمونه ای از طرح سیری نیز با شکل موجی رنگی، در پنل لمسی مشاهده می شود. گفته می شود که قابلیت سیری در مک، یکی از ویژگی های اصلی سیستم عامل OS X 10.12 خواهد بود که روز دوشنبه از آن رونمایی می شود. در این کانسپت ها، نمونه ای از طرح سیری نیز با شکل موجی رنگی، در پنل لمسی مشاهده می شود. گفته می شود که قابلیت سیری در مک، یکی از ویژگی های اصلی سیستم عامل OS X 10.12 خواهد بود که روز دوشنبه از آن رونمایی می شود..

در این کانسپت ها، نمونه ای از طرح سیری نیز با شکل موجی رنگی، در پنل لمسی مشاهده می شود. گفته می شود که قابلیت سیری در مک، یکی از ویژگی های اصلی سیستم عامل OS X 10.12 خواهد بود که روز دوشنبه از آن رونمایی می شود. قابلیت تاچ آیدی در طرح های مارتین در نظر گرفته نشده؛ این احتمال وجود دارد که این قابلیت نیز در پنل لمسی نامبرده تعبیه شود.

علاوه بر پنل لمسی اولد، انتظار می رود نسل جدید مک بوک پرو که در اندازه های 13 و 15 اینچی ساخته می شود، از طراحی باریک تری برخوردار باشد. همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود.

همانطور که در تصاویر شاسی مک بوک پرو مشخص شده بود، پنل اولد در قسمت بالایی کیبورد و در قسمتی که معمولا کلیدهای وظیفه ای قرار می گیرند، تعبیه خواهد شد. تحلیلگر KGI، مینگ چی کو می گوید: “چشم گیر ترین آپگریدی که اپل تا به حال در نظر گرفته، در راه است.”

زمان راه اندازی نسل جدید مک بوک پرو هنوز مشخص نیست؛ اما بنا بر گفته ی کو، انتظار می رود معرفی آن به سه ماهه ی چهارم سال 2016 موکول شود.

همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود. همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود. همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود. همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود. همچنین، تزریق فلز ترکیبی برای ساخت لولای قالب بندی شده، اسپیکر های باریک تر در کناره های دستگاه، پورت یو اس بی نوع سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت 3، از دیگر تغییرات این دستگاه خواهند بود.

.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر