;
coinex

آیفون 7 در رنگ مشکی ؛ آبی تیره در کار نیست

 به نظر می رسد که آیفون 7 در رنگ مشکی عرضه خواهد شد و احتمال گزینه ی آبی تیره کنار گذاشته می شود.
به نظر می رسد که آیفون 7 در رنگ مشکی عرضه خواهد شد و احتمال گزینه ی آبی تیره کنار گذاشته می شود.
بنا بر گزارشی که توسط بلاگ ژاپنی ماکوتاکارا منتشر شده، به نظر می رسد که اپل، طیفی از رنگ خاکستری را برای آیفون 7 در نظر دارد. این رنگ شباهت بیشتری با نسخه ی مایل به مشکی آیفون 5 دارد؛ بنابراین تصور رنگ خاکستری روشنی که در سه مدل اخیر آیفون 6 عرضه شده را از ذهن بیرون کنید.
رنگ خاکستری برای اولین بار در سال 2013 و همراه با آیفون 5 اس رونمایی شد. کمپانی اپل بعد از آن، از این رنگ در محصولات دیگر خود از جمله اپل واچ اسپرت که تیره تر از آیفون 6 اس است، استفاده کرد. این پوشیدنی همچنین در طیف رنگ مشکی نیز به فروش رسید؛ بدین ترتیب می توان انتظار داشت که تیره ترین رنگ مشکی اپل واچ، در آیفون 7 نیز به کار گرفته شود.
جالب است بدانیم که منابع خبری ماکوتاکارا توانستند صحت خبر از پیش شایع شده درباره ی آیفون 7 در رنگ آبی را مورد بررسی قرار دهند. به نظر می رسد که منابعی که به طراحان رنگ آیفون آینده دسترسی داشتند، از رنگ “بسیار تیره” خاکستری خبر داده بودند که اشتباها رنگ آبی از آن استنباط شده است. این ماجرا کمی عجیب به نظر می رسد، با اینحال پرینت تصاویر می تواند ادراک رنگ افراد را تحریف کند و این امر به نور پردازی و شرایط دیگر بستگی دارد.
انتظار می رود که اپل گزینه های رنگی خاکستری، طلایی، رزگلد و نقره ای را نگه دارد. احتمال دارد که نسل بعدی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در سپتامبر و همراه با iOS 10 رونمایی شوند.

رنگ خاکستری برای اولین بار در سال 2013 و همراه با آیفون 5 اس رونمایی شد. کمپانی اپل بعد از آن، از این رنگ در محصولات دیگر خود از جمله اپل واچ اسپرت که تیره تر از آیفون 6 اس است، استفاده کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر