;
coinex

تشویق به اهدای عضو با اپلیکیشن Health در iOS 10

کمپانی اپل با ایجاد قابلیتی جدید در iOS 10 کاربران را به اهدای عضو تشویق می کند.

کمپانی اپل با ایجاد قابلیتی جدید در iOS 10 کاربران را به اهدای عضو تشویق می کند.

تیم کوک مدیر عامل اپل، به خوبی از رنج دوستی که به انتظار اهدای عضو نشسته با خبر است، به همین دلیل اعضای کمپانی قصد دارند سختی کمبود عضو را آسان تر کنند. به گزارش Associated Press، این کمپانی دکمه ی جدیدی را در اپلیکیشن Health سیستم عامل iOS 10 قرار خواهد داد تا روند ثبت نام در اداره ی اهدای عضو ملی را راحت تر کند. انتظار می رود که برنامه ی نامبرده تا اوایل پاییز امسال و در زمان معرفی آیفون و سیستم عامل بعدی، راه اندازی شود.

تیم کوک سخاوتمندانه به دوست خود پیشنهاد کرده بود که بخشی از کبد خود را به او اهدا کند؛ او شاهد بود که انتظار استیو جایز یکی از بنیانگذاران اپل، در لیست انتقال عضو بسیار طاقت فرسا بوده است.

کمپانی اپل تنها شرکتی نیست که چنین گزینه ای را فراهم کرده است؛ فیس بوک نیز از سال 2012 شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با عنوان اهدا کننده ی عضو وارد این شبکه شوند. مارک زاکربرگ در آن زمان اعلام کرده بود که او نیز با الهام از استیو جابز این برنامه را اجرا کرده است. استیو جایز در سال 2010 کمک کرد تا لایحه ی اهدای عضو در کالیفرنیا به یک قانون تبدیل شود، به این ترتیب روند پیدا کردن عضوهای همخوان آسان تر شده بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر