;
coinex

استفاده از لپ تاپ برای سرقت اتومبیل

کنترل از راه دور با استفاده از لپ تاپ، به بهترین و آسان ترین راه سرقت اتومبیل تبدیل شده است.

کنترل از راه دور با استفاده از لپ تاپ، به بهترین و آسان ترین راه سرقت اتومبیل تبدیل شده است.

حتما در فیلم ها دیده اید که چگونه سارقان با وارد شدن به ماشین ها و دست کاری سیم های آن می توانند اتومبیل را برداشته و فرار کنند. احتمالا این روش ها دیگر قدیمی شده اند، چرا که گاهی اوقات سارقان در این بین با مشکل مواجه شده و گیر می افتادند.

حال به سرعت به زندگی امروزه باز می گردیم که داستان ها در آن کاملا متفاوتند؛ گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده از دقت و پیچیدگی ورود به اتومبیل ها در دنیای امروز خبر می دهد که در آن سارقان با استفاده از لپ تاپ می توانند سیستم امنیتی اتومبیل را از راه دور هک کرده و قفل ماشین را باز کنند. این بدان معناست که سارقان به راحتی می توانند به مقصدی که اتومبیل را به آنجا هدایت کرده اند، حرکت کرده و سوار ماشین شوند. این گزارش به دنبال ویدیویی منتشر شد که در آن یک ماشین جیپ 2010 از روبروی خانه ی صاحب آن به سرقت رفت. هفته های قبل نیز ماجرای مشابه دیگری در هاستون اتفاق افتاده بود. در ادامه، ویدیو مذکور را مشاهده خواهید کرد.

افسر جیمز وودز، از مرکز پلیس هاستون در این باره می گوید: “ما دقیقا نمی دانیم که او با لپ تاپ خود چه کاری را انجام می دهد، اما حدس من این است که او وارد سیستم کامپیوتری ماشین شده و با کلیدی که از قبل برای راه اندازی ماشین آماده کرده، اتومبیل را به سرقت می برد.”

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر