;
coinex

تصاویر جدید از ساعت هوشمند نوکیا با نام Moonraker

ساعت هوشمند نوکیا با نام Moonraker

سال گذشته رندر هایی از ساعت هوشمند نوکیا به نام Moonraker منتشر شد. حالا به لطف فایل های GIF منتشر شده از سوی حساب کاربری ایوان بلاس در توئیتر، نمای بهتری از این ساعت هوشمند را می توان مشاهده کرد. بنابراین آن دسته از کاربرانی که به برنامه های نوکیا/مایکروسافت علاقه دارند می توانند جزئیات بیشتری از این دستگاه را بدانند.

نوکیا قبل از این که به تصاحب مایکروسافت دربیاید در حال کار کردن بر روی ساعت هوشمند خود بود. گزارشات نیز حاکی از این بودند که در کنفرانس MWC 2015 که در کنار گوشی لومیا 930 این دستگاه رونمایی خواهد شد، اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و عرضه ساعت هوشمند نوکیا به تعویق افتاد.

تصاویر جدید از ساعت هوشمند نوکیا با نام Moonraker

در این GIF های جدید نمای خوبی از این دستگاه قابل مشاهده است که یک ساعت هوشمند به رنگ سبز روشن را به نمایش گذاشته و از آنجا که محصولات نوکیا همیشه دارای رنگ های روشن هستند، بنابراین وجود ساعت هوشمند با چنین رنگی چندان دور از ذهن نیست. با دقت در این تصاویر می توان فهمید که مانیتور ضربان قلب در این دستگاه به کار نرفته است و این در حالی است که این ویژگی در تمامی دستگاه پوشیدنی شرکت های مختلف وجود دارد.

چنانچه تصور می کنید که نوکیا قصد دارد با عرضه گجت های پوشیدنی برگردد، باید گفت که پیش بینی شما درست است چرا که این شرکت چند ماه پیش با اعلام برنامه های خود در خصوص تصاحب Withings تمایل خود را در این زمنیه را نشان داده بود. گفتنی است Withings همان شرکتی است که محصولات پوشیدنی مختلف مانند Activite و Activite Steel را تولید کرده است و شاید این برنامه های در راستای بازگشت نوکیا به عرصه دنیای پوشیدنی های باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر