;
coinex

اپل بر روی یک هدفون بی سیم بلوتوثی کار می کند

اپل بر روی یک هدفون بی سیم بلوتوثی کار می کندبنا بر گزارشاتی که امروز منتشر شد، اپل بر روی یک هدفون بی سیم بلوتوثی به نام ایرپاد کار می کند. پیش از این برای اولین بار نام این محصول اولایل ماه ژانویه در شایعاتی آورده شد که ادعا می کردند اپل در حال برنامه ریزی برای روانه کردن چنین محصولی به بازار است. در آن زمان، نام ایرپاد در کنار شایعات عرضه ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ذکر می شد.

امروز شایعات حاکی از آن است که ایرپاد از بلوتوث برای اتصال به دستگاه استفاده می کند. اگر امسال این هدفون بی سیم بلوتوثی عرضه شود، تغییر بزرگی برای آیفون های سال جاری خواهد بود. زیرا اپل تصمیم دارد که جک هدفون 3.5 میلی متری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را حذف کند. با حذف جک هدفون 3.5 میلی متری، کاربران آیفون به یک اتصال دهنده ی لایتینگ جدید در قسمت پایینی گوشی و همچنین یک آداپتور برای تبدیل پلاگین جک هدفون 3.5 میلی متری به یک اتصال دهنده ی لایتینگ و یا یک هدفون بی سیم بلوتوثی ، نیاز خواهند داشت. شایعات امروز نشان می دهد که هدفون بی سیم بلوتوثی ایرپاد به صورت وایرلس شارژ می شود و همچنین هیچ نوع سیمی بین گوشی چپ و راست آن وجود ندارد.

با وجود اینکه شهریور ماه، همزمان با عرضه ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، زمان خوبی برای عرضه ی ایرپاد است، ولی هنوز خبری رسمی مبنی بر تائید اینکه به طور حتم امسال شاهد در دسترس بودن این هدفون خواهیم بود وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر