;
coinex

آیفون 7 در ویدئویی در کنار آیفون 6 اس دیده شد

ویدیویی از آیفون 7 - آیفون 7 در ویدئویی در کنار آیفون 6 اس دیده شد

ویدئویی در شبکه اجتماعی چینی وبیو دیده شده که ظاهراً آیفون 7 را در با آیفون 6 اس مقایسه کرده است. آنطور که در این ویدئو دیده می شود و بنا بر شایعات پیشین، تنها تغییری که در ظاهر آیفون 7 اعمال شده، حذف خطوط آنتن از قسمت پشتی گوشی است. اکنون خطوط آنتن در لبه های بالایی و پایینی دستگاه دیده می شوند که خیلی قابل توجه نیستند. همچنین لنز دوربین بزرگتری در قاب پشتی تعبیه شده است. از طرفی شاهد حذف جک هدفون 3.5 میلی متری هستیم. این پورت با یک گریل اسپیکر دیگر در قسمت تحتانی گوشی، جایگزین شده است.

همراه با این ویدئو، چندین تصویر نیز در وبیو ظاهر شده است. در حال حاضر 7 تا 8 هفته تا زمان معرفی رسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فاصله داریم. به نظر می رسد که تغییرات ظاهری در مدل 4.7 اینچی اعمال شده است. در مورد فبلت 5.5 اینچی اپل، یعنی آیفون 7 پلاس تنها سوال این است که آیا با دوربین دوگانه ی اصلی همراه خواهد بود یا خیر. اگر چنین باشد، بنا بر شایعات، دومین لنز قابلیت زوم اپتیکال را ارائه می دهد.

البته مثل همیشه باید بگوییم که هیچ کدام از این اطلاعات رسمی نیستند و حتی نمی توان به طور قطع به ویدئوی منتشر شده، استناد کرد. باید تا شهریور ماه صبر کنیم و اطلاعات دقیق را از سوی اپل بدست آوریم.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام شما میدونید کی این گوشی وارد بازار می شود؟

    پاسخ