;
coinex

قاب های جدید گلکسی نوت 7 ، رندرهای این گوشی را نشان می دهند

قاب های جدید گلکسی نوت 7 ، رندرهای این گوشی را نشان می دهند

حدودا دو هفته تا معرفی گلکسی نوت 7 زمان باقی است. این گوشی هوشمند که سامسونگ وعده داده عرضه آن در همان روز معرفی اش خواهد بود، تا به این جا چندین و چند بار خود را در تصاویر درز شده مختلفی به نمایش گذاشته است.

برخی از کمپانی های سازنده قاب نیز تا بدین جا تصاویر مختلفی از قاب های گلکسی نوت 7 ای که ساخته و طراحی کرده اند به نمایش گذاشته اند که از جمله آن ها می توان به Olixar اشاره کرد.

حال کمپانی سازنده قاب های تلفن همراه دیگری با نام VRS Design نیز به لیست این سازندگان اضافه شده است. در این تصاویر که رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 7 نیز به وضوح در آن ها قابل مشاهده است، نکاتی جالبی درباره پرچمدار آتی سامسونگ نیز به چشم می خورد که بر شایعات پیشین صحه می گذارد.

از جمله شایعاتی که تا بدین جا تایید شده اند می توان به صفحه نمایش گلکسی نوت 7 که هر دو سمت آن منحنی است، اشاره کرد و همان طور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید، این صفحه نمایش خمیده قابل مشاهده است.

حال نکته قابلی توجهی که در این تصاویر به چشم می خورد، قلم استایلوس (S Pen) گوشی نوت 7 است. متاسفانه تا به اینجا اطلاعات کمی در رابطه با قلم استایلوس این گوشی به دست آمده است و به نظر می رسد افراد و شرکت هایی که تا بدین جا، رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 7 را فاش کرده اند، علاقه چندانی به این قلم و محل قرارگیری اش نداشته اند. اما برخلاف رندرهای قبلی، رندرهای VRS Design به خوبی محل قرارگیری قلم استایلوس را نشان می دهند (به بخش تحتانی دستگاه توجه کنید).

حال نکته قابلی توجهی که در این تصاویر به چشم می خورد، قلم استایلوس (S Pen) گوشی نوت 7 است. متاسفانه تا به اینجا اطلاعات کمی در رابطه با قلم استایلوس این گوشی به دست آمده است و به نظر می رسد افراد و شرکت هایی که تا بدین جا، رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 7 را فاش کرده اند، علاقه چندانی به این قلم و محل قرارگیری اش نداشته اند.

اما برخلاف رندرهای قبلی، رندرهای VRS Design به خوبی محل قرارگیری قلم استایلوس را نشان می دهند (به بخش تحتانی دستگاه توجه کنید).

به نظر می رسد قلم استایلوس نوت 7 شباهت بسیاری زیادی با قلم نوت 5 داشته باشد. بدین معنا که به احتمال بسیار زیاد، این قلم نیز فشاری خواهد بود (برای خارج کردن قلم، باید آن را به داخل فشار دهید). البته امیدواریم که سامسونگ با گذشت زمان و کسب تجربه از مشکلات به وجود آمده در قلم استایلوس نوت 5، در پرچمدار جدیدش این قلم را به گونه ای طراحی کرده باشد تا از به وجود آمدن Pengate ای دیگر (مشکلات مربوط به قلم استایلوس در گلکسی نوت 5) جلوگیری کند.

نکته دیگری که در این تصاویر به چشم می خورد، استفاده سامسونگ از پورت USB نوع C در گلکسی نوت 7 است. به نظر می رسد گوشی نوت 7 اولین گوشی این کمپانی خواهد بود که از جدیدترین استاندارد پورت های ورودی استفاده می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر