;
coinex

ios 10 در صورت اتصال به شبکه ی وای فای غیر ایمن ، به کاربر هشدار می دهد

ios 10 در صورت اتصال به شبکه ی وای فای غیر ایمن ، به کاربر هشدار می دهد ios 10 قابلیت جدیدی ارائه می دهد که در صورت اتصال به شبکه ی وای فای غیر ایمن با نمایش دادن یک پیام هشدار، به کاربر اطلاع داده می شود.

اتصال به وای فای یکی از راه های عالی برای صرفه جویی در استفاده از دیتای خط است. اما گاهی اوقات شاید ایده ی خوبی نباشد. به عنوان مثال زمانی که از وای فای عمومی استفاده می کنید، در حالی که ممکن است به صرفه باشد، ولی می تواند خطرناک نیز باشد. کاربران دیگری که روی همان شبکه ی وای فای هستند و آسیب پذیری آن را می شناسند، می توانند گوشی هوشمند و یا لپ تاپ شما را هک کنند. با ios 10 اپل به کاربران خود این نوید را می دهد که در صورت اتصال به شبکه ی وای فای غیر ایمن ، به آنها اطلاع می دهد. این هشدار در قالب یک پیام برای کاربر نمایان می شود.

البته این به این معنی نیست که همه ی شبکه های وای فای عمومی بد هستند، کافی است کمی حواس خود را جمع کنید و به هشداری که  ios 10 برای شما نمایان می کند، توجه کنید. همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، پیام هشدار در زیر بخش تنظیمات وای فای برای کاربر نمایش داده خواهد شد. البته این تنها یک هشدار است و شما مجاز به اتصال به شبکه هستید. این پیام همچنین توصیه می کند که پیکربندی روتر خود را با رمزگزاری AES در صورت امکان، ایمن کنید.

پیام هشدار در زیر بخش تنظیمات وای فای برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر