;
coinex

طراحی اپل واچ 2 باریک تر خواهد بود

طراحی اپل واچ 2 باریک تر خواهد بوداز زمانی که اپل واچ اصلی معرفی شد، شنیده ایم که اپل در تلاش است تا طراحی اپل واچ 2 را باریک تر کند. اپل واچ با ضخامت 10.5 میلی متری در مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند معروف، باریک نیست.

در حال حاضر اطلاعاتی بدست آمده که نشان می دهد اپل در حال کار بر روی طراحی اپل واچ 2 به گونه ای است که آن را باریک تر کند. در واقع با توجه به یک گزارش جدید، تغییر ساختار تماما شیشه ای در کنار نمایشگر اولد و اتخاذ یک روش یک تیکه ی شیشه، این ساعت هوشمند را باریک تر می کند. حتما می توانید حدس بزنید که یک لایه شیشه در نمایشگر، طیف باریک تری ایجاد می کند.

البته معلوم نیست که یک لایه، دقیقا چه میزان در ضخامت کلی ساعت هوشمند اپل تاثیر گذار است، اما به لحاظ نظری، اپل روش های دیگری نیز برای باریک کردن طراحی اپل واچ 2 در نظر دارد.

همه ی این ایده ها بسیار کاراست، ولی با این حال شرکت TPK که شریک اپل در ساخت ساعت هوشمند است، ظاهرا در نرخ بازده روش شیشه در نمایشگر اولد، مشکل دارد. گزارشات اشاره ای به این موضوع نکرده اند که آیا مشکل TPK تاخیری در عرضه ی اپل واچ 2 ایجاد می کند یا خیر. هنوز هم انتظار می رود که تا پایان سال جاری میلادی، شاهد این ساعت هوشمند باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر