;
coinex

کنفرانس ایران کانکت 2016 ، شاهراه ارتباطی بازار تلکام ایران و جهان

کنفرانس ایران کانکت 2016 ، شاهراه ارتباطی بازار تلکام ایران و جهان

کنفرانس ایران کانکت 2016 با میزبانی مشترک Capacity Media، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در تاریخ شانزدهم لغایت هفدهم شهریور ماه (6 و 7 سپتامبر) در تهران برگزار خواهد شد.

با وب سایت تکرا به عنوان یکی از حامیان رسانه ای این رویداد همراه باشید تا با کنفرانس ایران کانکت (Iran Connect) بیشتر آشنا شوید. همچنین کاربران عزیز تکرا نیز می توانند با ارائه کد تخفیفی که برای آن ها در نظر گرفته شده، از 25 درصد تخفیف ویژه بهره مند شوند.

ایران کانکت چیست؟

کنفرانس ایران کانکت 2016 با میزبانی مشترک Capacity Media، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در تاریخ شانزدهم لغایت هفدهم شهریور ماه (6 و 7 سپتامبر) در تهران برگزار خواهد شد.

این کنفرانس به عنوان اولین شاهراه ارتباطی بازار تلکام ایران با بازارهای بین المللی برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای همکاری ها و سرمایه گذاری های بین المللی بر روی بازار نوظهور تلکام ایران به شمار می آید.

این رویداد که در 16 و 17 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار خواهد شد، کنفرانس سطح بالا بوده که سخنرانان آن را جمعی از برجسته ترین مدیران داخلی و بین المللی تشکیل داده اند. در این کنفرانس به فرصت های رشد درآمدی در صنعت ICT ایران از جمله تلفن های همراه، ثابت و بخش های مرتبط با اینترنت پرداخته می شود. همچنین کنفرانس Iran Connect 2016 فرصت مناسبی را برای صنعت مخابرات ایران جهت آشنایی و نشست با شرکت های مخابراتی بین المللی و سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند.

ثبت نام و آشنایی بیشتر با کنفرانس ایران کانکت 2016

چرا ایران کانکت؟

با نهایی شدن توافق نامه برجام و درنتیجه لغو اکثر تحریم های مالی و اقتصادی علیه ایران در تیر ماه 1394 (جولای 2015)، انگیزه و علاقه بازارهای جهانی برای ورود به ایران به شدت افزایش یافت. در همین راستا، سازمان ها و شرکت های بزرگ بین المللی برای به وجود آمدن های همکاری های دو جانبه و بررسی موقعیت های سرمایه گذاری از هر سوی به کشور عزیزمان سرازیر شدند.

صنعت مخابرات و ارتباطات ایران نیز با توجه به آزادسازی ها و مقررات زدایی، صدور مجوزهای جدید MVNO ها (یا همان اپراتورهای مجازی تلفن همراه)، ارائه سرویس های 3G و 4G و همچنین شکوفایی استارتاپ ها و شرکت های نوپا، توجه خاص و بسیار زیادی را از سمتِ سرمایه گذاران خارجی به خود جلب کرده است.

ایران کانکت از طریق این کنفرانس منحصر به فرد در نظر دارد بستری برای مشارکت و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری بین بخش مخابراتی ایران و بازارهای بین المللی را فراهم نماید. ایران کانکت 2016 به عنوان اولین کنفرانس بین المللی در نوع خود به شرکت های ایرانی و بین المللی اجازه خواهد داد که از پسابرجام و فضای بسیار مناسب ایجاد شده پس از تحریم ها به نحو احسن استفاده کرده و طرفین از مزیت های آن بهره مند گردند.

چه کسانی را ملاقات خواهید کرد؟

ایران کانکت تمامی اکوسیستم مخابراتی ایران و بازار بین المللی را گردهم می آورد. این کنفرانس برای طیف وسیعی از افراد از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت تا شرکت های ماهواره ای و سازمان های دولتی را شامل می شود.

شرکت کنندگان عبارتند از:

شرکت کنندگان حاضر در ایران کانکت 2016

چه کسانی سخنرانی خواهند کرد؟

چه کسانی سخنرانی خواهند کرد؟

سخنرانان اصلی:

  • دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
  • محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران
  • نیکولاس هاپتون، کاردار انگلستان در ایران

سایر سخنرانان:

  • حمیدرضا نیکوفر، قائم مقام مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)
  • لیو چانگ های، مدیر عامل شرکت مخابرات چین محدود به آفریقا و خاورمیانه
  • دکتر علی اصغرزاده، رئیس ارشد حامل عمده فروشی اتصالات افغانستان
  • مارک بریت، مدیر ارشد اجرایی ایتالتل (Italtel)
  • آن مورل، نایب رئیس ارشد فروش حامل جهانی اپراتور بین المللی، Orange
  • حسن شانه ساز زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت شاتل
  • الساندرو تالوتا، مدیر ارشد اجرایی و رئیس هیئت مدیره مخابرات ایتالیا Sparkle
  • کان ترزیگلو، مدیر ارشد اجرایی گروه ترک سل

محل برگزاری و نحوه ثبت نام

همان طور که پیش تر اشاره شد، محل برگزاری کنفرانس ایران کانکت 2016، هتل اسپیناس پالاس، واقع در تهران، سعادت آباد، میدان بهرود است.

کاربران می توانند برای ثبت نام از طریق این فرم و یا ارسال ایمیل به شرکت پارس سوپاله (از حامیان اصلی این رویداد) به آدرس bdelshad@supala.com اقدام به ثبت نام نمایند. شایان ذکر است، وب سایت تکرا به عنوان یکی از حامیان رسانه ای این رویداد بزرگ، تخفیف 25 درصدی را برای کاربرانش در نظر گرفته که می توانید با وارد کردن کلمه ” TECHERA ” در فرم مربوطه و یا ارسال آن به ایمیل مذکور، از آن بهره مند شوید.

کاربران می توانند برای ثبت نام از طریق این فرم و یا ارسال ایمیل به شرکت پارس سوپاله (از حامیان اصلی این رویداد) به آدرس bdelshad@supala.com اقدام به ثبت نام نمایند. شایان ذکر است، وب سایت تکرا به عنوان یکی از حامیان رسانه ای این رویداد بزرگ، تخفیف 25 درصدی را برای کاربرانش در نظر گرفته که می توانید با وارد کردن کلمه " TECHERA " در فرم مربوطه و یا ارسال آن به ایمیل مذکور، از آن بهره مند شوید.

همان گونه که در تصویر بالا قابل مشاهده است، هزینه ثبت نام برای کاربران ایرانی 1200 پوند (برای 1 یا 2 نفر) است. همچنین می توانید با ثبت نام گروهی (3 تا 5 نفر) از تخفیف های دیگری نیز بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.irantelecomsconnect.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 7227 7779 20(0) 44+ و یا 0014 8873 021 تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و آشنایی بیشتر با کنفرانس ایران کانکت 2016

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر