;
coinex

iMessage اپل با استیکرها و اپلیکیشن های جدید iOS 10 پا به عرصه ی حیات می گذارد

iMessage اپل با استیکرها و اپلیکیشن های جدید iOS 10 پا به عرصه ی حیات می گذارد

حتما مقالات قبلی ما درباره iMessage اپل (مثل باگ امنیتی که آی مسیج آن را یدک می کشید) را در تکرا خوانده اید. این بار هم آخرین تازه ها و حواشی اپلیکیشن جنجالی iMessage را با تکرا دنبال کنید.

نرم افزار کاربردی iMessage اپل

iMessage اپ استور اپل تنها بخشی از تحولات عظیمی است که iOS 10 اپل به همراه دارد. اگر چه بسته بروزرسانی نرم افزاری تا حدود ساعت 1 عصر به وقت کشورهای شرقی و 10 صبح به وقت غرب آمریکا در تاریخ 13 سپتامبر منتشر نشد اما اپل تصمیم گرفته نسخه ی آزمایشی iMessage را برای توسعه دهندگان و تست کنندگان که هم اکنون از نسخه ی نهایی iOS استفاده می کنند زودتر آماده دانلود کند. این نسخه ی آزمایشی یک دید اجمالی به خریداران درباره نحوه ی فروش استیکرها، اپ ها و بازی ها به صورت اختصاصی برای iMessage ارائه می دهد.

استیکرهای iMessage اپل

بعضی از پک های استیکر، در حال حاضر برای استفاده در دسترس هستند که برخی به صورت مجانی عرضه می شوند و مواردی از آن مثل پک جنگ ستارگان با قیمت 1.99 دلار و همچنین پک دیزنی هم با همان قیمت 1.99 دلار به صورت پولی عرضه می شوند. تعدادی از اپلیکیشن ها نیز iMessage را کامل تر می کنند. یکی از این اپلیکیشن ها CityMapper است که موقعیت شما را می تواند فورا ارسال کند و همچنین ESPN که شما با این نرم افزار کاربردی، می توانید نتایج مسابقات ورزشی را بصورت پیام در iMessage رد و بدل کنید. علاوه بر این می توانید بازی Words With Friends را از طریق انتقال پیام ها در نرم افزار مسنجری اپل یعنی iMessage بازی کنید.

این طوفان امکانات عالی که به نرم افزار مسنجری اپل اضافه شده است نقش تشویق کننده ای برای کاربران دارد. اپل تعداد زیادی افکت های متنوع دیگری را نیز برای مکالمات iMessage ارائه کرده است که به شما امکان نوشتن پیام هایی را می دهد که غیب می شوند یا در درون صفحه نمایش مخاطبین شما چشمک می زنند و یا موشن گرافی ایجاد می کنند.

سرمایه گذاری اپل بر روی iMessage

تمامی این سرویس ها برای بیرون کشیدن مردم از سرویس های پیامکی و شبکه های اجتماعی و مسنجری دیگر مانند FaceBook Manager ،WeChat و Snapchat است. اگر اپل بتواند کاربران را متقاعد کند که 1.99 دلار روی پک های استیکر هزینه کنند پس احتمالا این سرویس مسنجری، یک چرخه ی حیات جدیدی برای اپل خواهد بود .

.

منبع: TheVerge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر