;
coinex

آیا محفظه های جدید باتری، جک هدفون را به آیفون باز می‌گرداند؟

ما می‌دانیم که شما در حال حاضر یا هنوز آیفون 7 نخریده اید و یا هنوز در صف خرید آن هستید و با اینکه هنوز آیفون 7 به دست شما نرسیده، دلتان برای پورت جک هدفون تنگ شده است.

ما می‌دانیم که شما در حال حاضر یا هنوز آیفون 7 نخریده اید و یا هنوز در صف خرید آن هستید و با اینکه هنوز آیفون 7 به دست شما نرسیده، دلتان برای پورت جک هدفون تنگ شده است. ما هم حال شما را می فهمیم. شاید یک روز راه حلی برای این مشکل پیدا شود. شاید راهکاری پیدا شود که شما را از Airpod های اپل بی نیاز کند. احتمالا چنین اتفاقی به این زودی ها نخواهد افتاد اما جالب این است که یکی از طرفداران جک هدفون روی بقای این تکنولوژی بصورت خود جوش در حال نوآوری است.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، یک کاربر Reddit به نام دانگ جانسون تصویری را منتشر کرده که در آن یک نمونه اولیه از دستگاهی که برادرش در حال کار بر روی آن است به نمایش در می آید. این دستگاه دارای دو پورت لایتنینگ بوده و یک جک هدفون دارد. این دستگاه از یک محفظه ی باتری اصلاح شده آیفون 6 استفاده می کند و روی آیفون 6s تست شده است. شما در این دستگاه، دیگر هدفون جک را نیز دارید و در نتیجه می توانید همزمان با لذت بردن از موزیک، گوشی خود را نیز شارژ کنید. این موضوع همه را خوشحال می‌کند، منظورم این است که چه کسی دوست ندارد همزمان هم به موزیک مورد علاقه اش گوش کند و هم گوشی خود را شارژ کند بدون اینکه لازم باشد از هیچ دانگل یا دستگاه اضافی استفاده کند؟

درحقیقت تنها مسئله قابل بحث زمان است زیرا می دانیم که دیر یا زود Mophie یا یک برند بزرگ دیگر راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد کرد.

این مقاله برای شما همراهان عزیز است که به دنبال رفع این مشکل برای جک هدفون آیفون خود هستید. ممنون که بازهم در این مطلب همراه خانواده بزرگ تکرا بودید.

.

منبع: TheVerge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر