;
coinex

تصاویری از گوشی گوگل پیکسل منتشر شد

رندرهایی از گوشی جدید گوگل پیکسل در فضای اینترنت به نمایش گذاشته شد.

کمپانی گوگل قصد دارد از دو دستگاه جدید رونمایی کند و بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض فراوان، تقریبا به طور قطع می توانیم بگوییم که این دستگاه ها توسط کمپانی HTC ساخته خواهند شد.

گوشی های گوگل با نام های گوگل پیکسل و پیکسل XL معرفی خواهند شد و احتمالا در تاریخ 4 اکتبر رونمایی می شوند. علاوه بر این، به لطف چند تصویر زنده ی پخش شده، کانسپت های خوبی از این دو دستگاه نیز به دست رسیده که زاویه ی مناسبی از دو دستگاه را به نمایش گذاشته است. البته نا گفته نماند که تا به حال رندرهای زیادی منتشر شده اند اما تصاویر امروز، واضح تر از همیشه هستند.

تقریبا به طور قطع می توان گفت که در این تصویر یک دستگاه گوگل پیکسل به نمایش گذاشته شده؛ اما تشخیص 5 اینچی یا 5.5 اینچی بودن آن کار مشکلی است. با اینحال و در صورت صحت تصاویر زنده ی قبلی، باید گفت که این دو دستگاه تقریبا با هم یکسان هستند. لازم به ذکر است که تصاویر جدید لو رفته، نمای بهتری از نوارهای آنتن را در قسمت پشتی دستگاه نشان می دهند. علامت G نیز همانند دکمه های تنظیم کننده و اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه به خوبی قابل مشاهده است.

جالب است بدانید که قسمت پایینی قاب پشتی، از بدنه ی فلزی تشکیل شده؛ این در حالیست که بخش بالایی آن را بدنه ای از جنس پلاستیک یا شیشه تشکیل می دهد. شاید از لحاظ ظاهری چندان جذاب نباشد اما حقیقتا منحصر به فرد است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر