;
coinex

کمپانی سامسونگ: یک میلیون نفر درحال حاضر از گلکسی نوت 7 سالم استفاده می کنند

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر از گوشی گلکسی نوت 7 سالم استفاده می کنند.

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر از گوشی گلکسی نوت 7 سالم استفاده می کنند.

شرکت سامسونگ کمتر از یک ماه قبل، طرح جمع آوری گوشی های غیرمطمئن گلکسی نوت 7 را به صورت کاملا داوطلبانه مطرح کرد. روز گذشته خبری مبنی بر استفاده بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان از گوشی بی خطر و سالم گلکسی نوت 7 منتشر شده است.

این تعداد در واقع تعداد گوشی های تعویض شده و سالمی را که در چین فروخته شده بود، نشان می دهد. گوشی های فروخته شده در چین غیر از آن 70 دستگاهی است که هنگام شارژ باتری در آمریکا آتش گرفته اند.

گرم شدن باتری حتی در گوشی های تعویض شده گلکسی نوت 7

کمپانی سامسونگ، قبل از اعلام طرح جمع آوری گوشی های مشکل دار، بیش از 2 میلیون و پانصد عدد از گوشی گلکسی نوت 7 را تولید و توزیع کرده بود. مقدار قابل توجهی از این رقم هنوز فروخته نشده است. اگر از این رقم صرف نظر کنیم، یک میلیون گوشی سالم نیز رقم بزرگ و قابل قبولی است. با این حال، خطر رفع نشده و هنوز گزارشاتی از سوی خریداران گوشی های تعویض شده و سالم به شرکت سامسونگ ارائه می شود که در آن مسائلی از جمله گرم شدن بیش از حد باتری و از بین رفتن مقداری از شارژ در هنگام اتصال به شارژر اتفاق افتاده است.

سامسونگ مطمئن است که این مشکلات جدید بخاطر باتری معیوب نیست؛ بلکه علت آن را تولید انبوه این گوشی تلقی کرده است. شرکت واقع در کره جنوبی سامسونگ نیز اعلام کرد که گوشی های تعویض شده دقیقا مثل گوشی های سالم عرضه شده در چین هستند، بنابراین خریداران نباید نگران آتش گرفتن و خاکستر شدن گوشی خود باشند. با تمام این اوصاف، اظهارات جدید مالکان گلگسی نوت 7 در منطقه ی چین هم حاکی از آتش گرفتن گوشی های هوشمندشان است.

.

منبع: Sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر