;
coinex

تست باتری گوشی گوگل پیکسل XL انجام شد

نتیجه تست طول عمر باتری گوشی گوگل پیکسل XL به این گونه است: ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه با صفحه نمایش روشن

پیکسل XL گوگل، در راه اولین شدن در میان اندرویدی هاست. این دستگاه از ساخت پلتفرم اندروید گرفته تا طراحی تلفن و ساخت تمام ریزه کاری‌ها به منظور بهیه سازی هرچه بیشتر آن توسط گوگل انجام شده است.

این امر، گوشی پیکسل XL را ویژه کرده است؛ مانند بهینه سازی عمیق که نشان از بیشترین عمر باتری دارد و دیگر لازم نیست فرد سومی را برای ضعف طول عمر باتری مقصر بدانیم. با پیکسل XL هیچ بهانه‌ای وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل است که ما کنجکاو شدیم این تلفن ۵٫۵ اینچی گوگل را در تست اندازه گیری طول عمر باتری قرار دهیم. ما تمام تلفن‌ها را با قرار دادن سطح روشنایی صفحه نمایش بر روی ۲۰۰ نیت، که متناسب با استفاده در فضای داخلی است  و فضای برابری برای تمام دستگاه‌ها می‌سازد، آزمایش کنیم.

اما باتری گوشی گوگل پیکسل XL چگونه کار کرد؟

پاسخ خوب است؛ اما نه به خوبی انتظار ما که خیلی بیشتر از این بود. نتیجه تست طول عمر باتری گوشی گوگل پیکسل XL به این گونه است: ۷ ساعت و ۱۹ دقیقه با صفحه نمایش روشن که نتیجه ی مشابهی با سامسونگ گلکسی ۷S بوده است. اشتباه نکنید، این طول عمر باتری بیشتر از  نکسوس 6P ، ال‌ جی وی 20 و بیشتر رقبای اندرویدی است. این دستگاه در میان  بهترین‌ ها نیست، هرچند که در مقایسه با آیفون  ۷ پلاس که در تستی مشابه ۹ ساعت و ۵ دقیقه روشن ماند، امتیاز بیشتری کسب کرد.

پیکسل XL از امکان شارژ سریع بهره می‌برد، تست باتری گوشی گوگل پیکسل XL

پیکسل XL دارای باتری ۳٬۴۵۰ میلی آمپر است که قابل تعویض توسط کاربر نیست، درصورتی‌ شگفت زده خواهید شد که اگر بدانید گلکسی ۷S دارای یک باتری ۳٬۶۰۰ میلی آمپری و آیفون 7 پلاس دارای یک باتری ۲٬۹۰۰ میلی آمپری هستند.

در انجام کارهای روزمره، هیچ مشکلی با استفاده از پیکسل XL در یک روز کامل نداشتیم و نگران تمام شدن باتری آن نیز نبودیم و حتی اگر در استفاده از آن صرفه جویی کنید تا یک روز و نیم هم برای شما کار خواهد کرد، اما انتظار ۲ روز کامل را نداشته باشید.

خوشبختانه، پیکسل XL از قابلیت شارژ سریع بهرمند است و اگر از شارژر دیواری آن استفاده کنید حدود ۲ ساعت طول  خواهد کشید که باتری از ۰ تا ۱۰۰% شارژ شود که ۲۰ دقیقه کندتر از شارژ سریع سامسونگ است اما به طور قابله توجهی سریع‌ تر از آیفون ۶ پلاس بوده که در مواقعی تا ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود.

تست باتری گوشی گوگل پیکسل XL

منبع : phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر