;
coinex

گوشی همراه گرسو مریدیان، تنها گوشی لوکس دو سیم کارته جهان

گرسو مدیریان تنها گوشی لوکس جهان با دو سیم کارت

گوشی همراه مریدیان (Meridian) محصولی است از شرکت تجملی گرسو ( Gresso). این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر میامی ( Miami ) آمریکا قرار دارد در سال 2002 در کشور سوئیس تاسیس شد. همانطور که می‌دانیم کشور سوئیس علاوه بر اینکه به نوعی بانک و خزانه مالی تمام کشورهای جهان به حساب می آید، در تولید و ساخت اشیا لوکس نیز شهره عام و خاص است.

ساعتهای سوئیسی از جمله گرانقیمت ترین ساعتهای جهان بوده و مارکهای مختلفی مانند سواچ، رادو، رولکس و صدها برند معتبر دیگر صنعت ساعت های مجلسی جهان، در این کشور ساخته می شوند.

ضخامت بسیار کم گوشی گرسو مریدیان

شرکت گرسو نیز با پیروی از همین رویه دست به طراحی و بهینه سازی اشیا لوکس موجود در جهان می زند. انواع گوشی های هوشمند شرکت اپل، نمونه ای از کاردستی های این شرکت بوده که با مقادیر زیادی از طلا و جواهرات و سنگهای قیمتی تزئین شده و با قیمتهای مابین 3000 دلار تا 6000 دلار (معادل 11 میلیون تومان بیش از 20 میلیون تومان) به ثروتمندان جهان فروخته می شوند.

این شرکت در آخرین ارائه خود دست به طراحی یک گوشی همراه با برند اختصاصی خود زده است. این گوشی که گوشی گرسو مریدیان نام دارد طاهری ساده داشته و تنها دارای دکمه هایی برای شماره گیری و کاربری گوشی در حد برآورده کردن نیاز برقرار کردن تماس تلفنی است.

گرسو مریدیان تنها گوشی لوکس جهان با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت

اما مهمترین تفاوت گوشی گرسو مریدیان با گوشی های دیگر لوکس موجود در بازار و یا طراحی شده توسط این شرکت، قابلیت نصب دو سیم کارت همزمان بر رئی آن است. پیش از معمولا گوشی های متفرقه ساخت چین و یا گوشی های ارزان  قیمت موجود در بازا توانایی نصب دو سیم کارت را داشتند ولی شرکت کرسو با معرفی مدل مریدیان خود این رسم را شکسته و با ساخت این مدل نام خود را به عنوان اولین سازنده گوشی تلفن همراه لوکس با قابلیت نصب دو سیم کارت در جهان مطرح کرده است.

حال میپردازیم به معرفی و بررسی مشخصات گوشی گرسو مریدیان.

طراحی بدنه گوشی گرسو مریدیان

بدنه این گوشی تلفن همراه با استفاده از تیتانیوم سطح 5 ساخته شده است. این آلیاژ که مهمترین ویژگیهای آن سبکی و مقاومت زیاد آن بوده در ساخت سفینه های فضایی استفاده می شود. استفاده از این آلیاژ و طراحی پیشرفته ضخامت این گوشی را به کمتر از 1 سانتیمر و معادل 9.9 میلیمتر رسانده است.

بدنه این گوشی که دارای طراحی ساخت یکپارچه بوده 121.5 میلیمتر طول، 52.5 عرض داشته و با ضخامت 9.9 میلیمتری یک گوشی بسیار ظریف و خوش دست به حساب می آید. این گوشی چیزی در حدود 125 گرم نیز وزن دارد.

مدل تیتانیوم گوشی گرسو مریدیان

این گوشی تلفن همراه دارای 21 دکمه مجزا بوده که در مدل سیاه رنگ آن و بالاترین مدل آن با طلای خالص تزئین شده است. در ساخت هرکدام از کلیدهای صفحه کلید 21 کلیدی این گوشی از نیم گرم طلای 18 عیار استفاده شده است. لوگوی این گوشی نیز که در بخش بالایی آن قرار دارد با استفاده از 2 گرم طلای 18 عیار ساخته شده است.

امکانات گوشی گرسو مریدیان

این گوشی صرفا برای استفاده به عنوان گوشی تلفن همراه ساخته شده و امکانات زیادی را به استفاده کننده ارائه نمی دهد. این گوشی با باند GSM900/1800 کار می‌کند و مجهز به یک دوربین 3 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت نیز هست.

زنگهای قابل استفاده برای این گوشی زنگهای پلس فونیک بوده و دستگاه از سیستک بلوتوث 3 و درگاه USB نیز پشتیبانی می کند. اینترنت قابل استفاده در این گوشی نیز GPRS و WAP بوده و حافظه داخلی نصب شده بر روی آن 32 گیگابایت بوده که برای موارد استفاده این گوشی خاص کافی بنظر می رسد.

دو طرح قابل انتخاب برای گوشی گرسو مریدیان

صقحه نمایش این گوشی خاص نیز 2 اینچی رنگی بوده که بازهم با توجه به عدم پشتیبانی از نرم افزارها و بازیهای موجود در بازار کافی است. باتری گوشی گرسو مریدیان قابلیت بیش از 5 ساعت مکالمه و 375 ساعت حالت آماده به کار را به کاربران می دهد.

این گوشی در 2 رنگ مشکی و نقره ای عرضه شده است. مدل روشن آن با استفاده از آلیاژ تیتانیوم و صفحه کلیدی از فولاد ضد زنگ و نسخه تیره آن با استفاده از تیتانیوم سیاه با درجه خلوص بالا و صفجه کلیدی از جنس طلا ساخته شده اند.

طراحی و عرضه بسیار لوکسی گوشی گرسو مریدیان

 

از این گوشی ها فقط تعداد محدودی (999 عدد) تولید می‌شود که شماره تولید و سریال آن در پشت گوشی حک می گردد که این مسئله نیز به بیشتر خاص شدن این گوشی می افزاید.

هرکدام از انواع این گوشی در رنگ های تیره و روشن در سه مدل با قیمتها و طراحی های متفاوت عرضه می گردند. قیمت این مدلها در رنگ تیره از مبلغ 5000 دلار (معادل 18 میلیون تومان) شروع شده و به قیمت 9500 دلار (معادل 35 میلیون تومان) می رسد.

مدل روشن به دلیل استفاده از آلیاژ ارزانتر نسبت به مدل تیره اندکی ارزانتر است. ارزش آن مابین 3000 دلار (معادل 11 میلیون تومان) تا 4500 دلار (معادل 16 میلیون تومان) قیمت گذاری شده است.

منابع:

تکرا

وب سایت رسمی شرکت گرسو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر