;
coinex

ویژگی جدید واتساپ به نام “استاتوس” در راه است

ویژگی جدید واتساپ

ویژگی جدید واتساپ به نام “استاتوس” در راه است. این ویژگی چیزی شبیه به اسنپ چت است. در ادامه با ما همراه باشید :

فیسبوک، کمپانی که مالک واتساپ و اینستاگرام نیز هست، در طول چند ماه گذشته خود را زیر ذره بین عمومی می‌بیند. بزرگ‌ ترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا، تصمیم گرفته تا صریحا از برخی از ویژگی‌های رقیب خود یعنی انسپ چت، کپی برداری کند. اولین اقدام، معرفی استوری اینستاگرام بود، چیزی کاملاً مشابه با استوری اسنپ چت و همچنین اقدام بعدی با تست “Messenger Day” در برنامه پیام رسان خود که عملکرد مشابه ای دارد شکل گرفت.

آن طور که از شواهد پیداست این کمپانی هنوز هم قصد دارد تا به این کار ادامه دهد. ویژگی جدید واتساپ با نام استاتوس هم اکنون در حال آزمایش است. این ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و فیلم‌های خود را برای مدت محدودی با لیست مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. همچنین شما این امکان را دارید تا به وسیله ابزار مداد بر روی عکس‌ها و فیلم‌های خود متن و شکلک اضافه کنید. این ویژگی برای شما آشنا نیست؟ اگر کاربر برنامه اسنپ چت هستید، به راحتی می‌فهمید که این برنامه نیز دارای همچین ویژگی‌ و با همین روش است.

به نظر می‌رسد که این ویژگی جدید یعنی استاتوس واتساپ جایگزین گزینه مخاطبین (Contacts) بشود.

ویژگی جدید واتساپ

در حالی که هنوز گزینه استاتوس جدید برای کاربران معمولی در دسترس نیست، این گزینه در آخرین نسخه ی بتا 2.16.336 در دسترس است. برای استفاده از آن، بایستی ابتدا در منوی تنظیمات خود جستجو کنید؛ اما به یاد داشته باشید که برای تست این ویژگی باید اندروید روت شده و یا یک دستگاه جیل بریک iOS داشته باشید. همانگونه که قبلاً گفتیم، این ویزگی هم اکنون در حال آزمایش است، به محض این که واتساپ بازخورد کافی برای پیاده سازی بهینه سازی ها را داشته باشد، این ویژگی را در اختیار تمامی کاربران سراسر جهان، قرار خواهد داد. با این که نمی‌توان حدس زد که دقیقاً چه زمانی، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. مثل همیشه به محض انتشار اخبار جدید، ما آن ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا این ویژگی می تواند کارایی فیسبوک را بیشتر کند؟

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر