;
coinex

شیائومی Redmi 4A ؛ یک گوشی هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه!

گوشی شیائومی Redmi 4A با ظاهری شبیه به شیائومی ردمی 4 با دو گزینه رنگی مات برای معرفی به روی صحنه رفت، رنگ های طلایی و رزگلد که انصافا جلوه خاصی به آن داده است.

همان طور که انتظار می رفت، شیائومی در کنار گوشی شیائومی ردمی 4 (Xiaomi Redmi 4) دستگاه جدید دیگری را نیز معرفی کرد. یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه به نام شیائومی Redmi 4A .

این کمپانی به جای استفاده از مراسم های متعارف که به طور معمول در فضای باز برای راه اندازی و معرفی گوشی های جدید برگزار می شود، از طریق پخش زنده در فضای آنلاین، این دو دستگاه جدید خود را معرفی کرد.

گوشی شیائومی Redmi 4A با ظاهری شبیه به شیائومی ردمی 4 با دو گزینه رنگی مات برای معرفی به روی صحنه رفت، رنگ های طلایی و رزگلد که انصافا جلوه خاصی به آن داده است. با آنکه گوشی های هوشمند ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارد؛ اما ردمی 4 ای یک گوشی هوشمند عالی برای رقابت در این بازار است. این تلفن همراه، بسیار هم سبک وزن است. وزن این دستگاه به 131.5 گرم محدود شده است. یکی دیگر از نکات برجسته درباره این گوشی، مربوط به طراحی آن است. استفاده از خطوط آنتن بسیار نازک، پنل پشتی آن را تقریبا یکپارچه نشان می دهد.

گوشی Redmi 4A دارای یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی (رزولوشن 1280 در 720 پیکسل) بوده و از یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 425 با سرعت پردازشی 1.2 گیگاهرتز قدرت می گیرد. 2 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) قرار گرفته و در جلو نیز برای دوستداران سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند دو سیمکارته، انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3120 میلی‌آ‌مپر ساعتی تامین کرده و رابط کاربری MIUI 8 بر بالای سیستم عامل اندرویدی آن نقش بسته است.

و اما مهمترین ویژگی این دستگاه زمانی آشکار می شود که نگاهی به برچسب قیمتی همراه آن بیندازید. شیائومی Redmi 4A با قیمت 499 یوان چین، یعنی تنها 75 دلار به فروش می رسد! کمپانی شیائومی با این دستگاه، تمام قدرت خود را در ارائه یک گوشی مقرون به صرفه نشان داده است. این تلفن همراه در 11 نوامبر (21 آبان ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر