;
coinex

اپلیکیشن مایکروسافت سلفی به اندروید آمد

اپلیکیشن مایکروسافت سلفی به اندروید آمد

سال گذشته شرکت مایکروسافت نرم افزار محبوب و پرطرفدار مایکروسافت سلفی را برای سیستم عامل آی او اس عرضه کرد اما حالا غول نرم افزاری دنیا این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید و نسخه وب منتشر کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مایکروسافت سال گذشته از نرم افزاری برای گرفتن عکس‌های سلفی رونمایی کرد که توانست بر روی آیفون‌های اپل به خوبی کار کند و طرفداران اپلی آن را به عنوان یکی از نرم افزارهای مورد نیاز و رایج بشناسند. اکنون یک سال از انتشار این نرم افزار برای سیستم عامل iOS می‌گذرد و مایکروسافت این نرم افزار را بالاخره برای اندروید و استفاده به صورت نسخه وب (کامپیوتر) آماده و راهی بازار کرده است.

اپلیکشن مایکروسافت سلفی

اپلیکیشن مایکروسافت سلفی (Microsoft Selfie) فقط برای گرفتن عکس‌های سلفی نیست بلکه با استفاده از شیوه‌های بینایی ماشین به بهبود و بهتر شدن هرچه بیشتر سلفی‌های گرفته شده می‌پردازد. شرکت مایکروسافت اذعان داشته است که این نرم افزار به صورت اتوماتیک، سن، جنسیت، رنگ پوست و شرایط نوری را تشخیص می‌دهد تا این اطلاعات سبب تصویری بهتر شود. همچنین مایکروسافت برای این نرم افزار تعدادی فیلتر در نظرگرفته که هرچند تعدادشان پایین است اما کاربردی و جالب هستند.

برای دانلود این نرم افزار می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کرده و یا اینجا کلیک کنید.

.

منبع: mspoweruser

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر