;
coinex

هفته جهانی کارآفرینی را با پنجمین رویداد فصلی کارآفرینی همسو در کرج آغاز کنید!

هفته جهانی کارآفرینی را با پنجمین رویداد فصلی کارآفرینی همسو در کرج آغاز کنید!

پنجمین رویداد فصلی کارآفرینی همسو ، عصر روز دوشنبه، 24 آبانماه 95، همزمان با اولین روز هفته جهانی کارآفرینی در کرج برگزار می شود.

احد عظیم زاده، بنیانگذار فرش عظیم زاده و دارای عنوان “رهبر کارآفرینان ایران”، سیدجلال حسینی خواه، بنیانگذار مارال چرم و مالک بزرگترین کارخانه چرم در ایران و احد حیدری، سخنران برجسته حوزه فروش و بازاریابی و نویسنده کتاب “به من میگن کاپتان فروش!” در این رویداد به انتقال تجربیات خود خواهند پرداخت.

پنجمین رویداد کارآفرینی همسو با حمایت مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا در استان البرز، مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

با توجه به همزمانی این رویداد با روز کتاب و کتابخوانی، کتاب ارزشمند “کارآفرینی و مدیریت راهبردی شهرها” نوشته دکتر دیوید بی آدرچ که به همت محسن راعی ترجمه شده است نیز رونمایی خواهد شد.

توسعه ارتباطات و هم افزایی فعالان استارتاپی کرج که از اسفند 93 با رویداد “همفکر کرج” آغاز شده است، با برگزاری رویدادهایی چون همسو، استارتاپ ویکند و هکاتون با قوت به مسیر خود ادامه می دهد. در این فاصله بیش از 80 رویداد استارتاپی در شهر کرج برنامه ریزی و اجرا شده است.

پوستر پنجمین رویداد فصلی کارآفرینی همسو
پوستر پنجمین رویداد فصلی کارآفرینی همسو

در سه روز آخر مهرماه نیز اولین استارتاپ ویکند شهری کرج تحت عنوان پایش توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهر کرج برگزار شد که استاندار محترم البرز، شهردار ارجمند کرج، اعضای گرانقدر شورای اسلامی شهر و مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از این رویداد بازدید کرده و از نزدیک شاهد توانمندی جوانان کرجی در عرصه ایده پردازی و ایجاد کسب و کارهای نوپا بوده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://hamsoo.biz مراجعه فرمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر