;
coinex

ریچارد مایر جزئیات بیشتری از طرح برج سیاه نیویورک منتشر کرد

ریچارد مایر جزئیات بیشتری از طرح برج سیاه نیویورک منتشر کرد

معمار برجسته آمریکایی، ریچارد مایر، جزئیات بیشتری از طراحی برج سیاه (Black Tower) واقع در حاشیه رودخانه ایست نیویورک منتشر کرد. این برج 3000 متر مربع مساحت خواهد داشت و در نزدیکی ساختمان معروف مقر سازمان ملل در حاشیه رودخانه ایست احداث می شود. این برج 42 طبقه ای، بلندترین ساختمانی خواهد بود که این معمار برنده جایزه معماری پریتزکر، در شهر زادگاهش طراحی کرده است.

برج سیاه بیش از 3000 متر مربع مساحت دارد

دیوار های شیشه ای (پرده ای) سیاه و آلومینیومی هر چهار نمای برج مکعبی را خواهند پوشاند. برج سیاه، دارای 408 واحد اجاره ای و 148 آپارتمان خواهد بود. همچنین این ساختمان فروشگاه هایی را هم در خود جای خواهد داد.

برج سیاه، دارای 408 واحد اجاره ای و 148 آپارتمان خواهد بود.

به گفته مایر: “با تکنولوژی ها و مصالح ساختمانی پیشرفته، ما به دنبال طراحی مبتکرانه و ماندگاری هستیم که به تاریخ و فهرست ساختمان های آیکونیک منهتن بیافزایم.”

فضای داخلی ساختمان با فضای خارجی تیره دارای کنتراست خواهد بود، آپارتمان ها مینیمالی ساخته شده و کف ساختمان هم با کفپوش های چوبی و سطوح روشن پوشیده شده است.

فضای داخلی ساختمان با فضای خارجی تیره دارای کنتراست خواهد بود، آپارتمان ها مینیمالی ساخته شده و کف ساختمان هم با کفپوش های چوبی و سطوح روشن پوشیده شده است. این ساختمان همچنین، در طبقه دوم امکاناتی شامل، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی کودکان، اتاق کار، اتاق بازی، اتاق ناهار خوری خصوصی و یک سالن را در خود جای خواهد داد.

.

منبع: dezeen

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر