;
coinex

اسنپدراگون 830 با پشتیبانی از نسل چهارم شارژ سریع Quick Charge عرضه می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده پردازنده اسنپدراگون 830 از شرکت کوالکام از نسل چهارم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.اسنپدراگون 830 از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

 طبق اطلاعات منتشر شده از یک تولید کننده ناشناس لوازم جانبی، تراشه اسنپدراگون 830 از شرکت کوالکام به نسل چهارم شارژ سریع Quick Charge مجهز است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت کوالکام، تولید کننده بزرگ انواع چیپ‌های پردازنده قدرتمند، حالا به احتمال زیاد قرار است در پردازنده جدید خود یعنی اسنپدرگون 830 که به نسل چهارم شارژ سریع Quick Charge مجهز است، از شارژ سریع تا حداکثر ۲۸ وات پشتیبانی کند. طبق این اطلاعات باید انتظار داشت این پردازنده از کانفیگ‌های ۵V/4.7A~5.6AA و ۹V/4A نیز پشتیبانی کند.

اگر چنین خبری صحبت داشته باشد باید گفت که شرکت کوالکام به روشی برای انتقال انرژی بیشتر به باتری دستگاهای ساخته شده با تراشه اسنپدراگون 830 بدون ایجاد آسیب دست یافته است. این فناوری INOV (انتقال هوشمند ولتاژ) نام دارد که قادر است میزان دقیق  انرژی که باتری در لحظه می‌تواند دریافت کند را محاسبه کرده تا زمانی که باتری داغ شد، انتقال انرژی را کاهش دهد. در صورت بهرمندی از چنین تکنولوژی باید گفت که باتری دستگاه‌هایی که به چیپ اسنپدراگون 830 مجهز هستند آسیب کمتری می‌بینند و عمر باتری آنها نسبت به سایر دستگاه‌ها بالاتر خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده پردازنده اسنپدراگون 830 از شرکت کوالکام از نسل چهارم شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.اسنپدراگون 830 از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

اولین موبایل‌های هوشمندی که به چیپ پردازنده اسنپدراگون 830 مجهز باشند و از شارژ سریع Quick Charge 4.0 بهرمند باشند، در سه ماهه نخست سال 2017 میلادی وارد بازار خواهند شد یا حتی همزمان با معرفی اسنپدراگون 830  و در همکاری با کوالکام معرفی می‌شوند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر