;
coinex

رقابت شدید گوشی‌های هوشمند برای ارائه‌ بهترین دوربین سلفی

بهترین دوربین سلفی

در حال حاضر شاهد رقابت شدید گوشی‌های هوشمند برای ارائه‌ی بهترین دوربین سلفی هستیم، برای بررسی بیشتر با تکرا همراه باشید :

این روزها می‌توان گفت که کمپانی‌های گوشی‌های هوشمند قله‌های فناوری‌های دیجیتال را فتح کرده‌اند و به عبارتی فضای کمی برای نوآوری‌های انقلابی باقی مانده است. سازندگان این محصولات هر روز دوربین‌های با کیفیت ‌تر، حافظه‌های بیشتر، RAM اضافه تر، باطری بهتر و صفحه نمایش بزرگ‌ تری را برای گوشی‌های خود طراحی می‌کنند، ولی در حقیقت به نظر می‌رسد که آن‌ها ایده‌ی جدیدی برای افزایش کارایی گوشی خود ندارند.

ظاهرا ما به نقطه‌ای در طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند رسیدیم که دوربین‌های این محصولات، تنها سخت افزارهایی به نظر می‌رسند که پتانسیل ارتقا یافتن به سمت پیشرفته‌تر شدن را دارند. آنچه در حال حاضر در میدان رقابت شرکت‌های تولید گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود این است که هر شرکت سعی دارد بهترین دوربین سلفی ممکن را به بازار معرفی کند.

به عنوان مثال در کشور کره‌ی جنوبی، بسیار از شرکت‌های سازنده سعی کرده‌اند تا در طراحی گوشی‌های اخیر خود از دوربین های سلفی به طور غیر معمول بزرگ‌ تری استفاده کنند. جدیدترین گوشی‌ای که با این نوع طراحی به بازار آمده است گوشی Sk تلکام مدل Luna S است. این گوشی، مجهز به دوربین جلویی ۱۳ مگا پیکسلی است و قابلیت فوکس خودکار و OIS (لرزشگیر اپتیکال) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهتر است حال که در مورد بهترین دوربین های سلفی قوی و با کیفیت صحبت می‌کنیم از گوشی سونی  Xperia XZ  نیز یادی کنیم که با داشتن دوربین ۱۳ مگا پیکسلی بسیار قدرتمند جزو گوشی‌های برجسته در این زمینه قرار می‌گیرد. در میان دیگر برندهای مطرح، سازندگان گوشی‌های همراه سامسونگ و ال جی با مدل‌های Galaxy A8 و U  با دوربین‌های ۸ مگا پیکسلی سلفی جزو گزینه‌های جالب توجه کاربران قرار گرفته‌اند.

اما تب تولید و طراحی دوربین های سلفی فقط به غول‌های بزرگ تکنولوژی محدود نمی‌شود. شرکت های چینی تولید کننده‌ گوشی‌های هوشمند مانند Oppo و Vivo نیز گوشی‌های خود را با مجهزترین و بهترین دوربین های سلفی به بازار عرضه کرده‌اند. شرکت ویوو اعلام کرده است که در گوشی‌های نسل بعدی خود به نام X9 و X9 پلاس دوربین جلو به صورت دوگانه (20 و 8 مگاپیکسل) تعبیه شده است. دوربین دوگانه سلفی نیز می تواند در نوع خود قابل توجه باشد!

در سال‌های آینده کم کم دوربین‌های سلفی بزرگ در میان خریداران و دارندگان گوشی‌های هوشمند جا خواهد افتاد و زمانی که این اتفاق بیفتد، سازندگان گوشی‌های موبایل ناچار به پرداختن به قسمت دیگری از گوشی‌های موبایل برای ارتقا دادن سطح این گوشی‌ها می‌شوند تا بتوانند در میدان پررقابت فروش این محصولات پا بر جا بمانند. از آنجایی که نوآوری ساخت این گوشی‌ها جای خود را به تغییرات اصلاحی داده است، ما مشتاق هستیم که بدانیم در آینده چه چیزی در انتظار این صنعت بزرگ است. در حال حاضر گوشی هوشمندی که بهترین دوربین سلفی را داشته باشد به‌شدت مورد توجه کاربران است!

.

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر