;
coinex

طرح فاستر + همکاران برای بازسازی تالار پرندگان باغ وحش لندن

طرح فاستر + همکاران برای بازسازی تالار پرندگان باغ وحش لندن

شرکت معماری فاستر + همکاران، وظیفه بازسازی تالار پرندگان اسنودن واقع در باغ وحش لندن را بر عهده خواهد داشت. مسئول این کار، یکی از معروف ترین طراح های معمار شهیر انگلیسی، سندریک پرایس است.

فاستر + همکاران، وظیفه مرمت این سازه 51 ساله را بر عهده خواهد داشت، وقتی بازسازی این سازه به پایان برسد، به نخستین تالار پرندگان با محوطه قدم زدن در انگلستان تبدیل می شود. زمانی که تالار پرندگان باغ وحش لندن تکمیل شود، نزدیک ترین نما به حیوانات را در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد داد. همچنین قرار است این تالار به جای تنها پرندگان، به محوطه ای برای نگهدارای میمون های کلوبوس تبدیل شود.

فاستر + همکاران، وظیفه مرمت این سازه51 ساله را بر عهده خواهد داشت

این یکی از معدود پروژه های سیدریک پرایس، معمار و نظریه پرداز مشهور انگلیسی است که تکمیل می شود. نورمن فاستر، موسس شرکت معماری فاستر + همکاران، از این فرصت برای نوسازی یکی از آثار پرایس، اظهار خرسندی و افتخار می کند. 7 میلیون پوند صرف مدرنیزه سازی این ساختار ثبت شده در فهرست آثار ملی بریتانیا، خواهد شد.

به گفته دیوید فیلد، مدیر باغ وحش لندن، این جاه طلبانه ترین پروژه در تاریخ باغ وحش لندن خواهد بود. این باغ وحش پیش از این پروژه های بزرگ دیگری را به اتمام رسانده بود. از جمله، می توان به استخر مدرن پنگوئن ها از برتولد لوبتکین و لانه بتنی فیل ها از هیو کاسون و نویل کوندور اشاره کرد؛ اما تالار پرندگان باغ وحش لندن ، چیز دیگری است!

همچنین قرار است این تالار به جای پرندگان، به محوطه ای برای نگهدارای میمون های کلوبوس تبدیل شود.

به گفته شرکت معماری+ همکاران:”بازسازی تالار پرندگان، فرصت یگانه ای برای حفظ این سازه استثنایی و میراث معماری پیشگام در باغ وحش لندن است.”

سدریک پرایس، معمار و نظریه پرداز انگلیسی سال 2003 در سن 68 سالگی درگذشت. از دیگر دستاوردهای حرفه ای او می توان به گنبد کلورتون با همکاری کمینستر فولر، و همچنین ایده “Think-Belt” برای تبدیل یک راه آهن متروک به مکان های آموزشی و همچنین بازسازی بانک جنوب لندن اشاره کرد.

موسس شرکت معماری فاستر + همکاران، از این فرصت برای نوسازی یکی از آثار پرایس، اظهار خرسندی و افتخار می کند.

.

منبع: dezeen

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر