;
coinex

آپدیت اندروید نوقا برای هواوی میت 8 به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید نوقا برای هواوی میت 8 به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید نوقا برای هواوی میت 8 به زودی منتشر می‌شود. شرکت هواوی به زودی اندروید 7.0 نوقا را برای دارندگان موبایل هوشمند هواوی میت 8 به صورت رسمی و طی یک به روزرسانی مهم منتشر خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت چینی هواوی مدتی پیش از گوشی هوشمند هواوی میت 9 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با اندروید 7 نوقا وارد بازار خواهد شد و به همین دلیل شرکت هواوی مجبور است برای دارندگان موبایل میت 8 به روزرسانی اندروید 7 را منتشر کند.

آپدیت اندروید نوقا برای هواوی میت 8 اکنون بر روی سرورهای شرکت هواوی در دسترس است؛ اما هنوز به طور رسمی این به روزرسانی منتشر نشده تا کاربران بتوانند از طریق تنظیمات نرم افزار آپدیت خود، پکیج اندروید 7.0 نوقا را دریافت کنند. دلیل عدم انتشار این است که شرکت هواوی منتظر شروع عرضه و فروش نسخه جدید اسمارت فون خود، یعنی گوشی هواوی میت 9 است.

گوشی هواوی میت 8 پرچمدار سال 2016 شرکت چینی هواوی به زودی سیستم عامل اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد. حالا اطلاعاتی از نرم افزار این گوشی لو رفته است.

یکی از صاحبان اسمارت فون هواوی میت 8 در انجمن XDA توانسته است اندروید 7.0 نوقا را بر روی گوشی خود نصب کرده و برخی از جزئیات این سیستم عامل را برای دیگر کاربران منتشر کند. با توجه به اسکرین شات‌های منتشر شده، اندروید 7 نوقا بر روی هواوی میت 8 از رابط کاربری EMUI 5.0 بهره می‌برد که در هواوی میت 9 استفاده شده است.

همچنین ویژگی‌هایی از جمله میانبر‌ها در قسمت پایینی نمایشگر، صفحه خانه با قسمت اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از نمایش همزمان دو اپلیکیشن در کنار هم (قابلیت چند پنجره‌ای)، در این گوشی نیز مانند هواوی میت 9 دیده می‌شود.

انتظار می‌رود شرکت چینی هواوی انتشار رسمی اندروید 7 برای هواوی میت 8 را به زودی آغاز کند. اگر شما صاحب یک میت 8 هستید بهتر است گوشی خود را در حالت دریافت آپدیت به صورت اتوماتیک قرار دهید یا چند هفته منتظر باشید و به صورت دستی انتشار آپدیت را بررسی کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر