;
coinex

اجرای طرح رایگان تعویض باتری‌ آیفون 6S توسط اپل

اجرای طرح رایگان تعویض باتری‌ آیفون 6S توسط اپل

اپل امروز در ورژن آسیایی وبسایت خود، پستی را ارسال کرد که در آن به خاموش شدن مکرر چند آیفون 6S اشاره شده بود. اما اهالی کوپرتینو به این موضوع اشاره کرده بودند که این مشکل، یک ایراد امنیتی معمولی نیست و از طرفی، تعداد دیوایس‌هایی که به این مشکل دچار شده‌اند نیز کم و به آیفون‌هایی محدود می‌شود که بین سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۱۵ تولید شده‌اند.

اپل اعلام کرده است که کاربران این گوشی که با چنین مشکلی مواجه هستند، می‌توانند به صورت رایگان در طرح تعویض باتری‌ آیفون 6S شرکت کنند.

اهالی کوپرتینو اعلام کرده‌اند که دارندگان آیفون 6S که با مشکل خاموش شدن مکرر دیوایس خود روبرو هستند، می‌توانند آیفون خود را به اپل استورهای سراسر جهان یا نمایندگی‌های مجاز آورده و در آنجا مشخص خواهد شد که این گوشی واجد شرایط طرح رایگان تعویض باتری‌ آیفون 6S می‌شود یا خیر.

یکی از مجامع دفاع از حقوق مشتری کشور چین، هفته گذشته اعلام نمود که برخی کاربران مراجعه کرده و از خاموش شدن مکرر آیفون خود، حتی با وجود درصد زیادی از باتری شکایت کرده‌اند. اپل اعلام کرده که این مشکل در سراسر دنیا رخ داده است و آنها قول داده‌اند تا آیفون‌های دارای ایراد را تعویض نمایند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر