;
coinex

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی برای آموزشگاه‌ها و سازمان‌ها طراحی خواهد شد

آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی برای آموزشگاه‌ها و سازمان‌ها طراحی خواهد شد

بر اساس گزارش جدیدی که از DigiTimes منتشر شده است، اپل قصد دارد تا آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی که در دست طراحی است را برای سازمان‌ها و آزموشگاه‌ها عرضه نماید. اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند تا این سایز جدید را به خط تولید آپید پرو اضافه نمایند. چرا که سایز ۹.۷ اینچی کوچک و سایز ۱۲.۹ اینچی نیز برای دانش آموزان و صاحبان مشاغل گران تمام می‌شود.

آیپدر پرو ۱۰.۵ اینچی مطمئنا با پردازنده A10X معرفی خواهد شد که این پردازنده را می‌توان مدل پیشرفته‌تر نسبت به پردازنده قرار گرفته در آیفون ۷ به شمار آورد. شایان ذکر است که این پردازنده، به احتمال خیلی زیاد در نسل دوم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نیز قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی شده است که در سه ماهه اول سال آینده، حدود دو میلیون آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی تولید و تا پایان سال، این مقدار به ۵ یا ۶ میلیون برسد.

آقای Ming-Chi Kuo که یکی از تحلیلگران موسسه امنیتی KGI است، در ماه آگوست به این مطلب اشاره کرده بود که اپل قصد دارد تا یک سایز جدید را به خط تولید خانواده آیپد پرو اضافه نماید.

DigiTimes همچنین در گزارش خود به این موضوع نیز اشاره کرده است که اپل قصد دارد تا مدل ارزان قیمت‌تر ۹.۷ اینچی را برای مقابله با تبلت‌های اندرویدی عرضه نماید. اگر صحبت‌ها و گزارش‌ها درست از آب در بیاید، خط تولید آیپد در سال ۲۰۱۷ به صورت زیر خواهد بود:

آیپد پرو در سایزهای ۹.۷ ، ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچ

آیپد ایر ۲ با سایز ۹.۷ اینچ به همراه قیمتی ارزا‌ن‌تر

به نظر نمی‌رسد که اپل سایز جدید آیپد را به خاطر تبلت‌های اندرویدی و به دلیل آنکه آنها نیز از این سایز بهره می‌بردند، تولید کرده باشد! ظاهرا اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند تا چیزی مابین آیپد پرو ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی را تولید نمایند تا سلایق جدیدی را به سمت خود جذب نمایند.

من به همان اندازه که تمایل به خرید آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی داشتم، فکر می‌کنم نظرم به سمت آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی برخواهد گشت. چرا که این محصول با سایز ۱۲.۹ اینچ، به نظر کمی غیر متعارف می‌آید و حمل و نقل روزمره آن نیز کمی سخت به نظر می‌رسد.

من آیپد ایر ۲ را به دلیل کوچک بودن آن به فروش رساندم. چرا که برای انجام کارهای روزمره و مولتی تسکینگ، به صفحه نمایش و پیکسل‌های بیشتری نیاز داشتم. از این رو، احساس می‌کنم که آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی گزینه مناسب‌تری برای من نسبت به آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به حساب می‌آید. من که به شخصه، برای سایز جدید آپید پرو بسیار شگفت زده هستم. شما چطور؟

.

منبع: iDownloadBlog

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر