;
coinex

یک دستگاه گوشی آیفون پس از پیدا شدن در دریاچه هنوز هم کار می‌کرد!

گوشی آیفون پس از پیدا شدن در دریاچه هنوز هم کار می‌کند

یک دستگاه گوشی آیفون پس از پیدا شدن در دریاچه هنوز هم کار می‌کرد. این خبر به اندازه کافی می‌تواند جلب توجه کند!

ما قبلا نیز داستان‌ هایی از سالم ماندن گوشی‌ ها در شرایط مختلف منتشر کرده‌ایم؛ اما این داستان کمی فرق می‌کند و تقریبا همه را شگفت زده کرده است.

همه چیز از مردی به نام مایکل گونتروم، ساکن ناکس در ایالت پنسیلوانیا آغاز شد. وی تصمیم می‌گیرد به همراه دوستان خود به ماهگیری برود، زمانی که طعمه‌ای به قلاب ماهیگیری‌اش گیر می‌کند ناگهان گوشی آیفون 4 او دچار یک حادثه می‌شود. این گوشی از جیب مایکل به بیرون پرت می‌شود و پس از برخورد به سطح یخ زده دریاچه از طریق سوراخی که از قبل ایجاد شده بود به داخل دریاچه سقوط می‌کند.

مایکل در گفت و گویی که با BuzzFeed News داشته، حادثه را این گونه شرح داده است: “زمانی که در حال ماهیگیری بودم موفق شدم یک ماهی بگیرم، تلاش کردم ماهی را بیرون بکشم؛ اما خب با توجه به اتفاق بعد از آن، ارزشش را نداشت.”

تا اینجای کار شاهد یک داستان تاسف‌بار درباره از بین رفتن یک آیفون بودیم، البته که قبلا نیز مشابه این داستان ها را دیده‌ایم؛ اما خب این داستان فرق دارد. با توجه به اخبار محلی، از آنجایی که دریاچه در اواخر همان سال به دلیل نقص ساختاری سد خشک شد، بسیاری از شهروندان برای پیدا کردن وسایل قیمتی و کارآمد که توسط افرادی که برای ماهیگیری قبلا به دریاچه می‌رفتند و گم کرده‌اند به محل گل آلود دریاچه رفتند تا آن ها را پیدا کنند. حتی برخی بر این باور بودند که می‌توانند در این مکان گنج نیز پیدا کنند.

دنیل کالگرن یکی از این افراد بود، مهدنس مکانیکی که با دستگاه ردیاب فلزی خود به محل دریاچه خشک شده رفت؛ اما تنها چیزی که وی در طول یک روز جستجویش یافت یک دستگاه گوشی آیفون 4 بود که در 6 ابنچ از گل و لای مدفون بود. وی در این باره می‌گوید “من گوشی را به خانه بردم و آن را تمیز کردم و سپس فقط از روی کنجکاوی برای اینکه بفهمم آیا هنوز کار می‌کند یا نه گوشی را در بین مقداری برنج قرار دادم.”

در کمال نا باوری، پس دو روز گوشی روشن شد و با تمام وضوح عکس محافظ صفحه‌اش را نشان می‌ داد. سپس کالگرن سعی کرد تا شماره تلفن گونتروم را پیدا کند و به او خبر دهد که آیفونش هنوز قابل استفاده است و کار می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود گونتروم در ابتدا این موضوع را باور نمی‌کند. به گفته گونتورم، “کالگرن برای من عکسی از صفحه نمایش فرستاد و پرسید که آیا این عکس برایم آشنا هست؟ من هم در اولین نگاه عکس محافظ صفحه‌ام را شناختم.”

کالگرن گفته که گوشی را برای صاحب اصلی‌اش ارسال خواهد کرد. گونتروم نیز طبق گفته ‌هایش قصد دارد تا گوشی را کمی تعمیر کند، همچنین در مصاحبه‌اش با BuzzFeed گفته است که “مادرم به یک گوشی هوشمند نیاز دارد، من هم قصد دارم که این گوشی را به او بدهم.”

در میان تعداد زیادی از داستان‌هایی که مقاومت گوشی‌ها را نشان می‌دهد، این داستان شگفت انگیز ترینشان بوده است، همچنین این قضیه کیفیت بالای این گوشی را نشان می‌دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر