;
coinex

فروش محصولات شیائومی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است

فروش محصولات شیائومی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است

فروش محصولات شیائومی به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده؛ اما با این حال این شرکت نسب به این موضوع اظهار نگرانی نکرده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

معاون شرکت چینی شیائومی، Hugo Barr، در مورد خبر کاهش فروش گوشی‌ های این شرکت اعلام کرد که نسبت به عملکرد ضعیف این شرکت در بخش فروش گوشی ‌های هوشمند خود احساس نگرانی نمی ‌کند. طبق گفته‌ های Barr این شرکت بیشتر از سود فروش گوشی ‌های هوشمند خود، به پول حاصل از فروش لوازم خانگی هوشمند و هم چنین نرم افزارهای تولید شده در این کمپانی چینی اتکا کرده است.

او همچنین در ادامه‌ سخنان خود در این رابطه می‌گوید: ” حتی اگر 10 میلیارد از گوشی‌ های هوشمند ما به فروش برسد، از این تعداد فروش نیز سودی عاید شرکت نخواهد شد”. Barr در مصاحبه‌ی خود با رویترز می‌گوید: ” در واقع هم اکنون ما با فروش گوشی‌ های خود پول اضافی کسب نمی‌ کنیم. ما در شرکت Xiaomi هدف‌های بزرگتری در سر داریم که محقق شدن آنها به گذر زمان نیاز دارد. “

با اینکه در سال 2016 فروش گوشی ‌های هوشمند شیائومی کاهش یافته است؛ اما در ماه آوریل گذشته معاون مدیرعامل این شرکت در آن زمان Liu De اعلام کرد که این شرکت توانسته است در همین سال با افزایش فروش محصولات لوازم خانگی هوشمند خود، حدود 1.5 میلیارد دلار کسب کند.

با اینکه این شرکت در فروش گوشی ‌های هوشمند خود به خوبی عمل نکرده است؛ اما این شرکت قصد دارد که علاوه بر سرمایه گذاری در بازار تکنولوژی آسیا، از ماه آینده شانس خود را در بازارهای آمریکا نیز امتحان کند. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد محصولات جدید خود را منطبق بر استانداردهای آمریکایی نیز تولید کند.

طبق این خبر گوشی‌ های بعدی تولید شده توسط شیائومی، از شبکه‌ی 4G کشور آمریکا نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر اینها، این شرکت مدعی شده است که در حال آماده کردن شرایط و مقدمات معرفی اولین گوشی جهانی خود در نمایشگاه CES 2017 است. همه‌ی این‌ها نشان دهنده‌ی این نکته هستند که این شرکت قصد ندارد به این زودی‌ ها از میدان رقابت تولید گوشی‌های هوشمند کناره گیری کند.

آیا اگر این گوشی در کشور شما در دسترس قرار بگیرد. آن را خریداری می ‌کنید؟ نظر خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر