;
coinex

کیا سورنتو در لباس پلیس؛ شرکت کیا در حال رسیدن به توافق با ناوگان پلیس استرالیا

کیا سورنتو

بخش استرالیایی کمپانی کیا در حال مذاکره با نیروی پلیس ایالتی است تا در صورت رسیدن به توافق پلیس بخش ویکتوریا و کویین‌لند استرالیا، ناوگان خود را که قبلا با کمپانی فورد قرارداد داشت را با ماشین های کیا سورنتو جایگزین کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی کره‌ای چهار عدد کیا سورنتو با موتور دیزلی را به پلیس استرالیا واگذار کرده تا پلیس فاکتورهای مدنظرش را بر روی ماشین ها لحاظ کند تا در نهایت کیفیت و کارایی آن‌ها را ارزیابی کند.

نماینده استرالیایی کیا اخیرا نقل کرده است که طی فیدبک‌هایی که از پلیس استرالیا دریافت شده، قرار شده است که سیستم ترمز کمی قوی‌تر از قبل بشود و توان ماشین ها هم مقداری افزایش پیدا کند تا در مواقع ضروری توانایی انتقال واحد های بیشتری از نیروهای پلیس را داشته باشد و همچنین سیستم کامپیوتری و آژیر هم به آن اضافه گردد تا بیشتر به ماشین های پلیس شباهت داشته باشد.

کیا سورنتو

درصورتی که کیا با پلیس به توافق برسد، این کمپانی مجبور خواهد بود تا ماشین های کیا سورنتو را قبل از موعد مقرر تحویل دهد و این بدان معنی است که نیاز به مذاکرات بیشتری بین پلیس استرالیا با کارخانه کیا خواهد بود.

اما قبل از همه شرکت کیا بایستی بتواند انتظارات اساسی را که از ماشین پلیس هست را برطرف کند؛ بخصوص در بخش مربوط به گشت شهری و حمل و نقل افسران پلیس که این دو نمونه‌هایی ساده‌ای هستند و همچنین نشان می دهد کمپانی منفعت بیشتری از این قرارداد خواهد برد.

اما در گفت‌وگویی که با رییس بخش استرالیایی کیا در هفته گذشته صورت گرفت، او اظهار کرد که این حجم از کار، شروع دوباره ای برای کیا است و نشان دهنده اطمینانی است که نسبت به این کمپانی وجود دارد. وی در ادامه گفت: وقتی مردم ماشین های ما را در خیابان‌ها و جاده‌ها می‌بینند یک حس قدرت و اطمینان خاصی نسبت به ما پیدا خواهند کرد.

کیا سورنتو

ماشین های تولید شده توسط کمپانی کیا در حال حاضر به عنوان ماشین پلیس در چندین کشور اروپایی مثل اوکراین و اسلواکی مشغول به کار هستند.

هنوز حدس و گمان های بسیاری در مورد آینده ناوگان پلیس استرالیا زده می شود؛ اما چیزی که در حال حاضر وجود دارد، توقف تولید ماشین های فالکون شرکت فورد (Falcon)  و مرگ قریب الوقوعی بوده که در انتظار ماشین استرالیایی هولدن کومودور (Holden Commodore) به کمین نشسته است.

اما شرکت هولدن در حال حاضر در پی مذاکراتی با اتحادیه اروپا برای جایگزینی نسل بعدی ماشین های پلیس اروپا هم در بخش شهری و هم در بخش جاده‌ای است تا ماشین های پرسرعتش خیابان‌ها و اتوبان‌های اروپا را درنوردند؛ اما در آنجا هم رقابت تنگاتنگی با کیا سورنتو دارد.

کیا سورنتو

رییس پلیس کویین لند استرالیا می گوید؛ در حال حاضر ناوگان خودرویی ما در حال جایگزینی با ماشین های شش سیلندر هیوندا سوناتا هستند که در حدود ۲۳۶ دستگاه بوده و در نظر داریم ناوگان پلیس ویژه خود را هم با سوناتا توربو، تکمیل کنیم.

او در ادامه افزود در حال حاضر سوناتاهای ۴ سیلندر هیوندا در ناوگان پلیس ما مشغول به کار هستند و قرار است به زودی با سوناتاهای ۶ سیلندر جایگزین شوند.

اگرچه هر دو کمپانی آئودی (Audi) و مرسدس بنز مایل بودند که خودرو های پیشرفته مجهز به سیستم (S/RS) و (AMG) را در اختیار نیروهای پلیس قرار دهند، ولی هر دو کمپانی در حال حاضر قادر نیستند تا ورژنی از مدل پایین تر مناسب با فعالیت های پلیس را تولید کنند و علاوه بر این با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری و مالیات زیاد آن سبب شد، پلیس به دنبال گزینه های به صرفه‌تری برای ناوگان خود باشد.

به نظر شما کیا سورنتو می‌ تواند جایگزین مناسبی برای فورد در لباس پلیس باشد؟

منبع: caradvice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر