coinex
راهنمای خرید تکراتو

پورشه 718 باکستر GTS در حال گذراندن تست های نهایی

پورشه 718 باکستر

انتظار می‌رود نسخه اولیه پورشه 718 باکستر GTS بتواند در این هفته تست های نهایی را پشت سر بگذارد. مختصر تفاوتی بین مدل 718 باکستر و مدلی که هم اکنون در بازار برای فروش هست، وجود دارد؛ برای مثال سپر جلو این ماشین به دلیل وجود سیستم آیروکیت دارای حالت تهاجمی است و همچنین شایعه ‌‌شده که مدل پورشه 718 باکستر و کایمن GTS هر دو علی‌رغم وجود متعلقات فراوان از جمله اگزوزهای اسپورت و چرخ های ویژه، اندکی سبکتر از چیزی که قرار بود وارد بازار شوند، بسته می شوند؛ در ادامه با تکرا همراه باشید.

پورشه 718 باکستر

پیش‌بینی شده نسل جدید پورشه GTS خیلی قدرتمندتر از نسل قبل خواهد بود. سری S پورشه 718 مجهز به موتورهای 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو است که قادر خواهد بود توان 257 کیلووات و گشتاور 424 نیوتن بر ‌متر را تولید کنند.

طبق گزارشات امکان دارد این کمپانی در خارج از مرزهای اتحادیه اروپا، پورشه 718 باکستر GTS را با موتورهایی با توان بالا، در حدود 280 تا 283 کیلو وات را تولید کند. همچنین هر دو کلاچ دستی و دوگانه PDK، قادر به انتقال سریع قدرت هستند. در مورد تاریخ انتشار GTS نیز پیش بینی شده که در نیمه دوم سال 2017 وارد بازار خواهند شد.

پورشه 718 باکستر

با سیستم جی‌تی‌اس، ماشین پورشه 718 باکستر در بالاترین حد استاندارد خواهد بود و این در حالی است که هنوز پورشه از مدل های قدرتمندتری مثل 718 باکستر اسپایدر و یا 718 کایمن GT4 رونمایی نکرده است و پیش بینی شده که این مدل ها هم به زودی وارد بازار شوند. از جمله امکانات جدیدتر آنها می توان به موتورهای قدرتمند شش سیلندر تخت اشاره کرد.

هنوز منتظر خبرهای جدیدتری از پورشه 718 باکستر باشید، چون پورشه تا آخر ماه تغییرات بیشتری را بر روی ماشین های خود اعمال خواهد کرد.

به نظر شما پورشه 718 باکستر قدرتمندتر از نسل های گذشته این کمپانی خودرو سازی خواهد بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع:  caradvice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر