;
coinex

وال استریت ژورنال: شرکت Huawei موفقیت خود را مدیون کارمندان پرتلاش خود است

شرکت Huawei موفقیت خود را مدیون کارمندان پرتلاش خود است

به گفته روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت Huawei موفقیت خود را مدیون کارمندان پرتلاش خود است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بر اساس گزارشی که در روزنامه وال استریت ژورنال در رابطه با شرکت Huawei منتشر شده است. این شرکت موفقیت خود را مدیون کارمندان خود است. کارمندان و کارکنان این شرکت بزرگ بیشتر از هر چیز به پیشرفت و توسعه این شرکت فکر می کنند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند. این شرکت با درآمد 60 میلیارد دلاری خود توانسته است جایگاه سوم را در میان بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند دنیا کسب کند.

در آمد این شرکت در پنج سال گذشته به میزان دو برابر افزایش یافته است. البته این شرکت به این جایگاه راضی نیست. طبق گفته های مدیر عامل این شرکت، هواوی قصد دارد تا پنج سال آینده با غلبه بر رقبای اصلی خود یعنی شرکت های بزرگ اپل و سامسونگ جایگاه اول را به دست آورد.

بعد از یک سال همکاری با این شرکت، کارمندان می توانند قرار دادی به نام “کارمند اختصاصی” را امضا کنند. در این قرار داد برای اضافه کاری ها و کار کردن در روزهای تعطیل پاداش ویژه ای اختصاص یافته است. کسانی که این قرار داد را امضا می کنند درصدی از سهام شرکت را دریافت کرده تا بیش از پیش خود را متعلق به شرکت حس کنند و نسبت به پیشرفت و اهداف آن احساس مسئولیت کنند. تاکنون سهام این شرکت به افراد خارج از شرکت فروخته نشده است و سهام هواوی میان کارمندان و هیئت رئیسه این شرکت تقسیم شده است.

با اینکه این شرکت امیدوار است که بتواند تا پنج سال آینده بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان باشد؛ اما احتمال می رود که مدیر عامل فعلی این شرکت آقای Ren Zhengfei تا آن موقع از سمت خود بازنشسته شده باشد. اعلام شده است که بنیانگذار و مدیر عامل فعلی این شرکت به زودی بازنشسته می شود و این مقام به شخص دیگری واگذار خواهد شد.

در حال حاضر این شرکت دارای سه مدیر ارشد است که هر یک برای مدت معینی کنترل شرکت را بر عهده دارند. به احتمال زیاد جانشین بعدی Ren یکی از این سه نفر خواهد بود. آنچه مسلم است، این است که مدیرعامل بعدی از بستگان بنیانگذار این شرکت نخواهد بود. با اینکه دختر و پسرهای او در این شرکت مشغول به فعالیت هستند؛ اما او اعلام کرده است که مدیر عامل آینده از اعضای خانواده او نخواهد بود.

شرکت Huawei هم اکنون حدود 170 هزار کارمند را به استخدام خود درآورده است. یکی از این کارمندان در رابطه با تجربه کار کردن در این شرکت می گوید: ” اگر شما با تمام وجود در این شرکت کار کنید، شرکت نیز شما را ناامید نخواهد کرد”

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر